Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hoi, Ik zit ook op 4.1.2 maar heb gewoon mijn PrintScreen knop onder in beeld!!!
hier ook knoppie is gewoon aanwezig
Vreemd, heb geen printscreen knop. Kan ook nergens vinden of je deze aan en/of uit kunt zetten.
Heeft iemand een idee?
Heb overigens wel gevonden dat het kan via powerknop en geluid zachter, deze beide 1 seconde vasthouden en……klik!
Heb je wel een reset gedaan, dat is namelijk verstandig als je van verschillende versies overstap, 4.0 naar 4.1.2
Heb deze ook met mijn Tab 2
TwanVenlo;400124
Hallo allemaal,
Momenteel heb ik de versie 4.1.2 op mijn Note 10.1 staan, maar ook bij de vorige was de printscreen knop al verdwenen.
Wie weet hoe ik nu een printscreen maak van een App?
Alvast dank voor jullie input.
Twan
Samsung Mobile fan. We hebben nu: 2x Galaxy S5 G900F, 2x Galaxy S4 i9505, 1x Galaxy tab2 7“ P3110, 1x Galaxy tab3 7“ SM-T210, 1x Galaxy Note 10.1 N8010, 3x Galaxy Tab3 7.0 Light SM-T110 en nu ook 2x de Galaxy Tab S 10.5” SM-T800 Titanium
Hallo allemaal,
Momenteel heb ik de versie 4.1.2 op mijn Note 10.1 staan, maar ook bij de vorige was de printscreen knop al verdwenen.
Wie weet hoe ik nu een printscreen maak van een App?
Alvast dank voor jullie input.
Twan