Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Bobo5

Bobo5

• Lid sinds 31 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2013
  • 15:29

Ik heb al meerdere fora (ook internationale) gelezen en kom het probleem wel tegen, maar geen oplossing.
Ik heb een Galaxy Note 10.1 GT-N8000 Android 4.1.2 en de echte Samsung USB adapter.
Kleine USB sticks tot 8GB (FAT32) ziet hij wel. Maar grotere USB sticks ziet hij niet, ook niet als die FAT32 geformatteerd zijn.
Correctie: De tablet ziet de stick wel zitten, want via extra USB Apps kan ik zien dat hij de Kingston 16GB stick wel herkent in de USB Adapter.
Maar de Tablet weigert om de stick te mounten, en dus kan ik hem niet als schijf benaderen.
Mounten via de USB App werkt ook niet, maar misschien komt dat omdat ik geen root access heb? Weet iemand of dat zo is?
Verder heb ik van alles geprobeerd, ook verschillende merken USB sticks. Maar alle USB sticks van boven de 8GB willen niet werken.
Heeft iemand anders ook dit probleem?
Weet iemand een oplossing?

JWillem

JWillem

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2013
  • 09:41

Ik heb dit probleem ook, tot 8 GB ziet de Note 10.1 wel maar groter niet. Weet geen oplossing hiervoor en ook niet op internet te vinden!

Groet,
Willem

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 3 augustus 2013
  • 14:30

Is verschillende partities maken een optie?

JWillem

JWillem

• Lid sinds 10 december 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 09:10

Partities maken groter dan 8gB ziet de Note 10.1 niet. Het is dus niet mogelijk om een grotere stick te gebruiken dan 8 gig!!

Groet,
Willem

Bobo5

Bobo5

• Lid sinds 31 juli 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2013
  • 10:54

jwhoutepen
Is verschillende partities maken een optie?

Ik heb op een grotere USB stick meerdere kleine partities gemaakt.
Dat lukt wel via Windows Disk Management, maar het probleem is er niet mee opgelost.
De stick wordt in zijn geheel nog steeds niet gemount, ook de eerste partitie niet.

Ik denk nog steeds dat het wel handmatig moet kunnen om een grotere USB stick te mounten.
Ik weet alleen niet hoe.

Bewerkt (8 augustus 2013 10:55)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.