Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
mDario
Ben benieuwd of het werkt?
Na 2 dagen weinig gebruik zit de accu nog altijd voor 83% vol. Het heeft dus echt geholpen. Alleen jammer dat ik er niet achter zal komen wat het probleem veroorzaakt heeft.
jeroen1983
Na 2 dagen weinig gebruik zit de accu nog altijd voor 83% vol. Het heeft dus echt geholpen. Alleen jammer dat ik er niet achter zal komen wat het probleem veroorzaakt heeft.
Ik heb avast op mijn mobiel staan en daar geen last van leegtrekken. Kijk eens naar welke apps je echt nodig hebt. En verwijder de rest. Elimineren.
De batterij van mijn note 10.1 is de laatste tijd heel snel leeg. Na 3 dagen haast niet gebruiken krijg ik toch de melding dat ik de oplader aan moet sluiten. Na een dag geen gebruik was de batterij ook al voor 30 procent leeg. Ik heb geen nieuwe apps geïnstalleerd en de tablet weinig gebruikt. Volgens het instellingen menu wordt haast alle energie gebruikt door het scherm.
De note is pas een maand of 9 oud en nooit intensief gebruikt, dus kan de accu niet versleten zijn.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik ga nu maar een factory reset doen in de hoop dat dat iets uithaalt.