Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

luvene

luvene

• Lid sinds 04 december 2012
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2014
  • 10:59

Hoi,

Ik had afgelopen week problemen met mijn tablet. Het leek wel of ik dubbel beeld had, het was in ieder geval niet goed en nauwelijks te lezen. Via KIES na contact te hebben gehad met de klantenservice heb ik een backup gemaakt. Daarna de tablet naar de fabrieksinstellingen gereset en ik had gelukkig weer goed beeld. Toen de backup teruggezet……….

Helaas waren al mijn ooit geïnstalleerde apps allemaal weg als ook mijn virusscanner met licentie…. Dat klopt zei de klantenservice, dat heeft te maken met het beleid van de applicatiebeheerder van de app.

Anyway, ik ben er niet blij mee. Hoe is dit op te lossen? Als ik een Backup maak in de Cloud met bijvoorbeeld Google Drive, word dan wel ALLES meegenomen?

Groet,
Luvène

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 1 februari 2014
  • 11:44

Een backup van je apps kan je maken met de app helium.Dan kan je daarna alles restoren.

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2014
  • 12:41

luvene
Hoi,

Ik had afgelopen week problemen met mijn tablet. Het leek wel of ik dubbel beeld had, het was in ieder geval niet goed en nauwelijks te lezen. Via KIES na contact te hebben gehad met de klantenservice heb ik een backup gemaakt. Daarna de tablet naar de fabrieksinstellingen gereset en ik had gelukkig weer goed beeld. Toen de backup teruggezet……….

Helaas waren al mijn ooit geïnstalleerde apps allemaal weg als ook mijn virusscanner met licentie…. Dat klopt zei de klantenservice, dat heeft te maken met het beleid van de applicatiebeheerder van de app.

Anyway, ik ben er niet blij mee. Hoe is dit op te lossen? Als ik een Backup maak in de Cloud met bijvoorbeeld Google Drive, word dan wel ALLES meegenomen?

Groet,
Luvène

Na een fabriekreset moet je opnieuw inloggen met je google account, de playstore zou dan alle (betaalde) gedownloade apps terug moeten zetten.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 1 februari 2014
  • 13:20

Dan moet je da wel aanvinken die optie om alles terug te zetten.

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2014
  • 16:40

angelo35
Dan moet je da wel aanvinken die optie om alles terug te zetten.

nee, da's niet hetzelfde. De optie om aan te vinken is volgens mij een complete backup van je apps met instellingen en alles erop en eraan. Alleen inloggen met je google account zou genoeg moeten zijn om de door jou gedownloade apps terug te krijgen.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 1 februari 2014
  • 18:39

Je krijgt via Google inderdaad al je apps terug, maar als je hun instellingen ook probleemloos terug wilt zoals je ze had dan heb je Helium nodig.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.