Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

esther1801

esther1801

  • Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • #1
  • 15 februari 2014
  • 16:08

In redelijke staat van paniek heb ik geconstateerd dat mijn tab niet meer laad. Als ik de lader aansluit zegt deze dat ie gaat laden. Helaas doet ie dat niet hij geeft niet meer dan 2% aan en na enkele minuten gaat ie zelfs uit��� ontlaad dus gewoon. Wat zou dit kunnen zijn? Heb diverse andere laders geprobeerd maar zonder resultaat��� dan geeft ie zelfs aan dat ie NIET laad. Zou er iets mis zijn met het aansluitpunt of zou toch de batterij overleden zijn? Iemand anders die dit probleem herkent? Hoor graag van jullie.

AW Forum Queen voor het leven

Maurice1970

Maurice1970

  • Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • #2
  • 16 februari 2014
  • 11:15

Ik ken het probleem niet, maar je zou nog jouw lader op een andere tablet kunnen proberen?

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Hans1966

Hans1966

  • Lid sinds 03 mei 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 3 mei 2014
  • 09:50

Ik had hetzelfde probleem. Allereerst heb ik een nieuw kabeltje gekocht. Echter hiermee was het probleem niet verholpen. Aangezien hij nog geen jaar oud was heb ik hem terug gebracht naar Dixons. Zij hebben gratis (garantie) de connector vervangen. Het probleem is nu opgelost.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.