Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wgb

wgb

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2014
  • 19:33

Ik doe iets fout maar wat?
Ik wil fotos in de juiste volgorde bekijken, in Mijn Bestanden staan de fotos wel, door een genummerde bestandsnaam, in de juiste volgorde.
Het programm Gallerij staan de fotos niet meer in de juiste volgorde. Kan het zijn dat dit wordt veroorzaakt omdat het kopieen zijn, die op de externe sd kaart staan.
Is hier een oplossing voor. Alvast bedankt.

PS. Ik vind mijn scherm nog steeds nerveus, zie enkele berichten lager.

Bewerkt (10 augustus 2014 19:41)
Gerjannn

Gerjannn

• Lid sinds 30 maart 2011
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2014
  • 19:59

Hoi wgb,

Worden de foto's wel juist weergegeven in bijvoorbeeld de app QuickPic? Deze kan je hier downloaden: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alensw.PicFolder

wgb

wgb

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2014
  • 21:41

Geinstalleerd. De fotos zijn op volgorde te zien. Strak programma. Dank je wel.
Nog even zoeken of gewoon een eenvoudige presentatie, dus minder beweging van de plaatjes, ook mogelijk is. Nogmaals dank.

Toevallig een oplossing van een nerveus scherm. Zie mijn eerste bericht op dit forum in deze rubriek.

wgb

wgb

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2014
  • 18:38

Ik wil even kwijt, geen idee waar het vandaan komt, inlogge Google+ lukt niet meer sinds ik dat programma heb binnen gehaald. Mijn software is veroudert en ik moet dat controleren via instellingen, over de telefoon, systeem update. Google+ springt op zwart en gaat terug. Trouwens ik kan deze optie niet vinden
Alvast bedankt voor wijze info.

wgb

wgb

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 26 augustus 2014
  • 17:33

Nog maar even opnieuw. Mijn vorige bericht kreeg ik niet verzonden.

Dat programma met veel moeite verwijderd. Google+ en fotos helaas pindakaas.

bencordemans

bencordemans

• Lid sinds 03 februari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2014
  • 19:43

Ook mijn Android tablet vindt dat de software van mijn apparaat is verouderd… Inderdaad valt er via instellingen niets te controleren. Zeker niet ‘Over de telefoon’! Als dit niet opgelost kan worden kan wat mij betreft Google+ de vuilnisbak in. Uiteraard hoop ik wel op een reaktie of, nog beter, een oplossing van dit probleem.

Bewerkt (28 augustus 2014 19:46)
wgb

wgb

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2014
  • 11:53

Waar ik uiteindelijk terecht ben gekomen is bij de oprie waar je bijna dagelijks, wat update betreft, naar toe wordt gestuurd. Wil je de App Google+ krijg een een lijst van mensen met het zelfde probleem. Gelukkig was ik niet de enige. Een meevaller hoera.
Google+ terug gezet, want deze kan ik niet verwijderen, naar de fabrieksinstelling en zowaar het werkt weer.
De opzet is nu wel anders bij mij, maar goed het werkt. Volgens mij zijn ze bij Google lekker actief bezig met zaken zoals schuiven we het scherm omhoog of omlaag van links of naar rechts. Kunnen ze ons weer een update sturen.

bencordemans

bencordemans

• Lid sinds 03 februari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2014
  • 12:54

Bedankt voor je reactie wgb. Helaas werkt jouw oplossing (terug naar fabrieksinstellingen) niet op mijn Samsung tablet. Ik krijg gewoon weer dezelfde mededeling : ‘De software van je apparaat is verouderd’ enz, enz… beetje frustrerend.

Maar goed, ik ga gewoon door met zoeken. (iemand nog een andere suggestie? )

wgb

wgb

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2014
  • 16:24

Ik ben ook ook weer terug bij af. Er stonden fotos klaar, geen idee wat voor fotos en wat ze aan het doen zijn. Ik krijg de indruk dat zeg zich vervelen bij Google.
Ergens zal de oplossing moeten staan als je gaat kijken bij de recensies van Google+ zoveel mensen die hier mee worden gecofroteerd. Iemand een goede tip, waar.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren