Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
esther1801
Vandaag op sammobile geprobeerd de link te downloaden maar helaas is daar iets mis mee…heeft iemand misschien nog een werkende link in zijn cloud hangen en wil deze delen? Ik bedoel gewoon van de stockrom natuurlijk 4.4.2
Harkyyyyyyyyyy hoe is het met je? Zou top zijn….mijn tab is zoals het er nu uitziet overleden. Ik kan alleen nog in download komen. Hopelijk is jou link wel ok en gaat hij het weer doen…het is zelfs zo erg dat ik nu een eipet heb aangeschaft ����
Volgens mij hebben wij nog een gedeelde map op dropbox…zet hem anders daar maar in
AW Forum Queen voor het leven
Harkyyyyyyyyyy hoe is het met je? Zou top zijn….mijn tab is zoals het er nu uitziet overleden. Ik kan alleen nog in download komen. Hopelijk is jou link wel ok en gaat hij het weer doen…het is zelfs zo erg dat ik nu een eipet heb aangeschaft ? Volgens mij hebben wij nog een gedeelde map op dropbox…zet hem anders daar maar in
Harkyyyyyyyyyy hoe is het met je? Zou top zijn….mijn tab is zoals het er nu uitziet overleden. Ik kan alleen nog in download komen. Hopelijk is jou link wel ok en gaat hij het weer doen…het is zelfs zo erg dat ik nu een eipet heb aangeschaft ? Volgens mij hebben wij nog een gedeelde map op dropbox…zet hem anders daar maar in
Vandaag op sammobile geprobeerd de link te downloaden maar helaas is daar iets mis mee…heeft iemand misschien nog een werkende link in zijn cloud hangen en wil deze delen?
Ik bedoel gewoon van de stockrom natuurlijk 4.4.2
AW Forum Queen voor het leven