Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ozi4ever

ozi4ever

• Lid sinds 10 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 december 2013
  • 16:12

Hoi

Ik heb nu 2 maanden geleden een Galaxy Note 3 via Vodafone verlenging, maar helaas ondervind ik nu de laatste 2 weken veel problemen. Ik heb ongeveer 2 weken geleden een update uitgevoerd die ongeveer 200mb was als ik me goed herinner. Sinds de update heb ik veel crashes en mijn scherm gaat heel moeilijk aan, ik druk 1x op de aan/uit knop om de scherm te openen en het duurt wel 10 seconden tot dat hij aan gaat en soms helemaal niet dan moet ik de accu eruit halen en overnieuw opstarten. Mijn grootste probleem is de scherm. Soms gaat de scherm snel aan maar dan reageert de scherm niet , wat ik ook maar doe hij wilt echt niet reageren op iets. Toestel is nooit gevallen dus er is geen enkel schade, nooit custom firmware erop gezet. Ben ik de enige die dit probleem heeft na de update of is er iets mis met de toestel. Gelieve hulp.

Ik heb ook verzekering voor de toestel afgesloten maar achteraf blijkt het dat ze mij echt hebben genaa*d… Ik zou binnen 24uur een nieuw toestel krijgen als het aan de deur niet kan worden opgelost en nu blijkt het dat ik minimaal 2 weken moet wachten voor een reparatie en een leentoestel moet ik zelf regelen…

EDIT:
Extra problemen die ik ondervind naast de scherm probleem.

Na de update leest de toestel mijn 32GB SD kaart niet meer, hij vroeg 1x om formatteren na de update en sindsdien werkt hij niet meer. 9 van de 10x crashed de telefoon als ik camera open of als ik galerij in wilt gaan. Accu gaat veelste snel leeg. Ik heb nog de toestel 2 dagen terug compleet reset…

Bewerkt (10 december 2013 16:24)
EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 11 december 2013
  • 19:07

Heb je het toestel ook al getest zonder SD, want ik las laatst dat als die brak is het toestel ook heel traag kan worden en de telefoon ook vast loopt bij camera of galerij gebruik zoals jij nu ook hebt.

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 11 december 2013
  • 19:38

Misschien een rare vraag, maar waarom ga je niet terug met het toestel waar je hem gekocht heb?

Heb je al een “herstel naar fabrieksinstellingen” geprobeerd (harde reset)? Let wel op, dat je toestel dan wordt gereset als zijnde “nieuw” en dat al je gegevens van je toestel verwijderd zijn…

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.