Hallo, Ik heb een Samsung Galaxy Note 3 met een VFG code. Deze wil ik omzetten naar PHN. Ik heb me laten vertellen, dat dat via Odin makkelijk kan. Ik heb Odin 3.09 gedownload. Hoe moet ik nu verder.. kan iemand mij uitleggen hoe dat in Odin gaat ?
Groet, Stefan
Hallo, Ik heb een Samsung Galaxy Note 3 met een VFG code. Deze wil ik omzetten naar PHN. Ik heb me laten vertellen, dat dat via Odin makkelijk kan. Ik heb Odin 3.09 gedownload. Hoe moet ik nu verder.. kan iemand mij uitleggen hoe dat in Odin gaat ? Groet, Stefan
In dit topic staat wat je dient te doen. Eventuele vragen kun je daar aansluiten gezien het onderwerp in lijn is met jouw vraag. Topic gesloten.
Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop. Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.
[mod]In [url=http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note-3/57935-terug-naar-stock-doe-ik-het-goed.html]dit topic[/url] staat wat je dient te doen. Eventuele vragen kun je daar aansluiten gezien het onderwerp in lijn is met jouw vraag. Topic gesloten.[/mod]
Hallo,
Ik heb een Samsung Galaxy Note 3 met een VFG code.
Deze wil ik omzetten naar PHN.
Ik heb me laten vertellen, dat dat via Odin makkelijk kan.
Ik heb Odin 3.09 gedownload.
Hoe moet ik nu verder.. kan iemand mij uitleggen hoe dat in Odin gaat ?
Groet,
Stefan