Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JayJayW18

JayJayW18

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2014
  • 19:34

Niemand die deze problemen heeft of een oplossing weet?

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 9 september 2014
  • 20:52

1. Die melding krijg ik al sinds mensenheugenis. Ook bij vorige toestel (Note II) en misschien zelfs ervoor. Is ga ervan uit dat het een Android of Samsung ding is. Zelfs als in een browser op sommige links klik, krijg ik de melding in welke browser ik die wil openen. Natuurlijk in dezelfde???? En always helpt daar ook niet. Ik heb er mee leren leven. Soms moet het leven mysterieus blijven.
2. De melding “verwerking” krijg te zien ik als ik de camera op slimme stabilisatie zet. Ik weet niet wat hier slim aan is, want ik moet de telefoon stil houden tijdens verwerking (paar seconden) anders is het beeld bewogen ???? Ik heb de slimme stabilisatie uitgezet en krijg de melding van verwerking niet meer en de camera is ook een stuk sneller en stabieler ??? Vermoedelijk omdat Samsung aan de andere kant van de wereld zit moet je de instellingen omdraaien
3. Heb ik geen probleem mee. Maar als ik op Google zoek naar “android keeps losing wifi password” vind ik meer mensen met dit probleem. Ook mensen met geen Samsung. Sommige werd het pas verholpen met de N9005XXUGNG1 update. Andere hadden het probleem kunnen herstellen door WiFi instellingen te herstellen via Kies 3 programma. Je zou ook kunnen kijken of deze app werkt. https://play.google.com/store/apps/details?id=org.wahtod.wififixer

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren