Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

JeffVtn

JeffVtn

  • Lid sinds 10 december 2014
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • #1
  • 27 januari 2015
  • 10:03

Een klant krijgt enorm vaak de melding initialiseren. Klant gebruikte een microsim. Is hierna geswapt naar een triplesim. Problemen blijven hetzelfde. Gevolg is dat mijn klant vaak niet kan internetten of bellen. Iemand ervaring met deze melding in het toestel?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #2
  • 27 januari 2015
  • 13:32

al eens eens factory reset geprobeerd en dan niet meteen de apps van derden terug zetten.

de micro sd kaart opnieuw formateren in fat 32 wel eerst een backup maken

de telefoon in safemode zetten en check of het probleem er nog is.

hier een filmpje in en uitschakelen safemode

is met wifi het probleem ook aanwezig.

JeffVtn

JeffVtn

  • Lid sinds 10 december 2014
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • #3
  • 27 januari 2015
  • 13:53

Bedankt voor je reactie Gizmo,

Inmiddels ben ik erachter dat de klant eigenlijk altijd met een bluetooth headset belt en dat de melding initialiseren heel goed daar vandaan kan komen. De klant gaat vandaag aankijken met een andere of zonder headset.

Factory reset is al gedaan, klant gebruikt geen microSD.

Safemode is nog iets dat ik inderdaad kan proberen. Thnx voor je input. Ik zal de uitkomst nog even laten weten!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.