Kan iemand mij helpen aan een afbeelding van een Note 3 als die opstart.
Mijn scherm blijft namelijk zwart en ik wil hem graag leeghalen voor ik hem opstuur voor reparatie. Hiervoor moet ik hem ontgrendelen en dat lastig door dat ik de pincode blind moet intypen.
Als iemand afbeeldingen of een filmpje heeft van het opstartproces, dan heb ik er een beeld bij wat ik moet doen om hem blind te kunnen ontgrendelen.
Bij voorbaat dank !
Hallo Kan iemand mij helpen aan een afbeelding van een Note 3 als die opstart. Mijn scherm blijft namelijk zwart en ik wil hem graag leeghalen voor ik hem opstuur voor reparatie. Hiervoor moet ik hem ontgrendelen en dat lastig door dat ik de pincode blind moet intypen. Als iemand afbeeldingen of een filmpje heeft van het opstartproces, dan heb ik er een beeld bij wat ik moet doen om hem blind te kunnen ontgrendelen. Bij voorbaat dank !
[mod]Topic gesloten aangezien je hier al een topic over bent gestart (http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note-3/65127-galaxy-note-3-leeghalen-met-zwart-scherm.html). Als je je topic weer onder de aandacht wilt brengen (omdat hij naar onderen is gezakt) kan dat door in het betreffende topic te reageren.[/mod]
Hallo
Kan iemand mij helpen aan een afbeelding van een Note 3 als die opstart.
Mijn scherm blijft namelijk zwart en ik wil hem graag leeghalen voor ik hem opstuur voor reparatie.
Hiervoor moet ik hem ontgrendelen en dat lastig door dat ik de pincode blind moet intypen.
Als iemand afbeeldingen of een filmpje heeft van het opstartproces, dan heb ik er een beeld bij wat ik moet doen om hem blind te kunnen ontgrendelen.
Bij voorbaat dank !