Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Brand_new

Brand_new

• Lid sinds 15 januari 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 10 november 2014
  • 22:52

Beste leden,

Sinds een paar dagen trotse eigenaar van een note 4

Heb hiervoor een note 2 gehad en als ik op internet zat en een filmpje opende kwam hij met de vraag actie voltooien met en dan een lijstje opties. Zelfde geld voor Facebook. Nu op mijn superdeluxe note 4 heb ik dit niet meer? Staan geen standaard instelling bij videospeler of een andere apparaten. Hij speelt de films af in de browser of in de Facebook app. Ik kon filmpjes die ik leuk vond downloaden naar mijn galerij. Deze optie kan ik nu niet kiezen ondanks dezelfde app die ook op mijn note 2 staat. Weet iemand of je bij use internal player ofzo ergens uit kan zetten of dat dit gewoon nieuw is en pech voor mij?

Ik ben benieuwd wie mij kan helpenik heb al rondgekeken op het forum kon zo niet 1 2 3 iets vinden.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 11 november 2014
  • 12:46

Je moet even nagaan met welke video speler hij elke keer afspeelt en het cache geheugen en standaard waarden wissen van de betreffende app daardoor krijg je de functie afspelen met terug.

Ik weet niet waar die functie exact zit bij een galaxy maar ik denk bij instellingen/apps.

Josien

Josien

• Lid sinds 13 april 2013
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2015
  • 20:06

Toch zou je de keuze moeten hebben uit bv browswer of video player.
Heb je de instellingen misschien vastgezet op altijd ipv eenmaal?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 9 januari 2015
  • 20:29

Als hij de keuze vastgezet heeft is het wissen van het cache geheugen en standaard waarden van de betreffende app de oplossing om de optie afspelen met terug te krijgen.

Josien

Josien

• Lid sinds 13 april 2013
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2015
  • 20:40

Dat klopt inderdaad. Ben benieuwd of het dan in orde is.

Brand_new

Brand_new

• Lid sinds 15 januari 2013
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 10 januari 2015
  • 15:42

Bedankt voor de reacties echter is dat het probleem niet. Als ik op internet zit ad.nl of dumpert bijvoorbeeld en ik klik daar een video aan dan speelt hij deze af met geluid in de browser. Normaal kon ik kiezen actie voltooien met bijv vlc of videospeler. De browser zelf laad de video en speelt hem daarna af ik kan ook gewoon verderscrollen op de pagina terwijl de video blijft doorspelen je hebt dan alleen het geluid en als ik weer terug scrol naar boven komt het filmpje weer tevoorschijn. Heb er even een screenshot bij van rijnmond.nl

Als ik via mijn galerij een filmpje aanklik krijg ik wel de vraag of ik hem wil afspelen met videospeler vlc of wat dan ook. Ik druk eigenlijk altijd op eenmalig omdat ik niet altijd dezelfde programma's gebruik om bestanden te openen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is zo

Bijlage:

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.