Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb hetzelfde gehad met mijn s4.
Opgestuurd naar dynafix, daar hebben ze de simkaart lezer en nog een onderdeel vervangen.
Na een week weer dezelfde melding.
Vervolgens weer opgestuurd naar Dynafix en toen hebben ze een board swap gedaan. (Dat is zo een beetje een hele nieuwe binnenkant)
Dat was voor mij de oplossing.
Hoop dat het bij jou niet zo ver komt.
Je kan eerst eens een stock rom met odin flashen, en kijken of die melding dan wegblijft.
Zo niet, dan kan je er wel vanuit gaan dat het een hardware probleem is, en zal je hem op moeten sturen.
Succes
of je simkaartje is kapot, ik zou een nieuwe aanvragen bij je provider (vaak gratis, afhankelijk van je provider) voordat je iets ter reparatie aanbiedt.
ik heb dat gehad met mijn S4 en nu ook met mijn note 4. Een nieuwe simkaart heeft bij mij niet geholpen. Heb mijn telefoon toen en nu weer met mijn note 4 opnieuw geïnstalleerd en toen was het probleem opgelost. Heel raar!
Heb inmiddels een nieuwe simkaart erin en tot nu toe geen foutmeldingen meer gehad.
Ik krijg de laatste week regelmatig ( paar keer per dag) een melding, dat mijn simkaart niet meer herkend wordt en dat ik opnieuw moet opstarten.
Wat kan hier de oorzaak van zijn?