Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

CootjeNL

CootjeNL

• Lid sinds 09 maart 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 8 oktober 2017
  • 17:41

Ik probeer mijn Note 8 te verbinden met mijn VW Media Discover. Met de Note Edge werkt hij feilloos. Met de S8 en de Note 8 krijg ik het niet voor elkaar.

Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? En nog beter, zijn er mensen die het hebben weten op te lossen?

Ja, ik heb apps. In settings zegt hij ook dat MirrorLink connected is, maar zodra ik Mirrorlink start op de VW Media Discover, dan zegt hij dat hij geen compatible device heeft gevonden.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 oktober 2017
  • 19:12

ik heb geen auto met mirrorlink op het moment (wel gehad) maar probeer eens het cache en de gegevens te wissen van de mirrorlink app op je phone en doe de verbinding opnieuw of probeer usb foutopsporing aan te zetten en check of het helpt.

reboot je samsung terwijl hij  aangesloten is op je radio en die weer in mirrorlink staat misschien helpt het.
sleep de notificatiebalk naar beneden terwijl hij aangesloten is en verander van media.
probeer een ander usb kabeltje.

of probeer het met de app van samsung als je die nog geprobeerd hebt.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.automotive.drivelink

Bewerkt (8 oktober 2017 19:21)
CootjeNL

CootjeNL

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2017
  • 15:22

Hoi gizmobinky,

Bedankt voor je reactie!
De mirrorlink connectie wil niet gemaakt worden. Dus hij komt niet eens bij de apps. Telefoon is opnieuw opgestart (ook terwijl hij aan de radio hing). Media is niet te veranderen als hij aan Mirrorlink hangt (Gek genoeg zegt hij in de Mirrorlink setting dat hij connected is). Ook met de app van Samsung werkt het niet.

Zoals je zult begrijpen ben ik aardig lost… Gekke is dat ik bijna niets kan vinden van andere gebruikers die er last van hebben.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 11 oktober 2017
  • 18:47

Tja allemaal niet zo leuk zo werkte mijn HTC 10 perfect met mirrorlink en na een upgrade heeft het daarna nooit meer gewerkt heb onderhand diverse keren contact gezocht met HTC en mirrorlink de een wijst de vinger naar de ander en na mijn mijn laatste contact met HTC heeft men mij medegedeeld dat het met een volgende update opgelost zou worden helaas is dit nooit werkelijkheid geworden. 

Als ik jou was zou ik contact opnemen met Samsung misschien kunnen zij het oplossen. 

Of anders contact met mirrorlink.

probeer het anders met de applicatie rockscout misschien heb je dan meer geluk. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.carconnectivity.mlmediaplayer&hl=nl

Bewerkt (11 oktober 2017 19:03)
OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1246
  • Reputatie 10
  • 17 oktober 2017
  • 16:21

Zijn alle permissies voor betreffende apps daadwerkelijk toegestaan?

Heb zelf geen mirror link, maar had wat issues met Sensus Connect in mijn Volvo XC60. Opgelost door in telefoon app permissues en detais BT verbinding alles toe te staan. 

Ok wordt bij eerste verbinding met auto media system aantal permissies gevraagd.  Wellicht door in auto en telefoon de BT verbinding te verwijderen/ vergeten en opnieuw met aandacht te koppelen dat je nog vraag ziet op telefoon/auto die je eerder gemist/ weggedrukt hebt.

Bewerkt (17 oktober 2017 16:24) | Typos (auto-aanvullen)

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

CootjeNL

CootjeNL

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2017
  • 12:15

Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Goede nieuws, het werkt nu.
Gekke is wel dat ik eerst maar 1 app zie (Car Mode van Samsung). Daarna zie ik pas de rest van de apps.

Slecht nieuws, het is mij onduidelijk waardoor het ineens is gaan werken. Wellicht is het een combinatie van jullie voorstellen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.