Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Weet iemand een goed alternatief voor de S2 pen? Ik ben (erg) op zoek naar een combinatie van een S-2 pen en een “gewone” balpen?
Bloesum;348176
Had Samsung niet een eigen bluetooth pen waar je ook mee kon bellen?
bernard038;348194
Inderdaad! Hier een review
Overigens, zou dat ding automagisch gaan bellen als je er op kauwt? Zo ja, hoe leg je dát nu weer uit?
Ik heb op mobilefun net dit pakketje besteld: ->klik<-
Niet veel geld voor zo veel spulletjes, al verwacht ik geen hoogstaande kwalitatieve spullen. Normaal gezien zou het ten laatste dinsdag moeten geleverd zijn, ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen.
z0rk;351981
Ik heb op mobilefun net dit pakketje besteld: ->klik<-
Niet veel geld voor zo veel spulletjes, al verwacht ik geen hoogstaande kwalitatieve spullen. Normaal gezien zou het ten laatste dinsdag moeten geleverd zijn, ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen.
Omega is fantastisch. Tot nu toe maar één bug gevonden. En de themes geven hem echt een meerwaarde
Kheb m'n note 2 sinds vrijdag, dus kben nog wat aan het verkennen. Tips voor andere goeie ROMs zijn welkom
bij de mobilesupplies zijn er ook al diverse hoesjes en carholders enzenz te koop voor de samsung note 2 tegen een betaalbare prijs.
ton15;352234
bij de mobilesupplies zijn er ook al diverse hoesjes en carholders enzenz te koop voor de samsung note 2 tegen een betaalbare prijs.
Wil je de Note II ombouwen tot een desktop? Dat kan nu! Zie artikel op Engadget:Samsung Galaxy Note II Smart Dock turns a big phone into an even bigger desktop - Engadget
Ha Allen,
Omdat we allemaal op zoek zijn naar mooie extraatjes om onze Note te completeren / aan te kleden hierbij een draadje over accessoires:
Cases / Covers
Styli
Weet iemand een goed alternatief voor de S2 pen? Ik ben (erg) op zoek naar een combinatie van een S-2 pen en een “gewone” balpen?
Deskstand
Iemand hier al ervaring mee?
Tot zover! Ervaringen? Vul maar aan!
Gr.
b.