Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Wiebstar;362645
Beste mensen,
Ik heb sinds gister een note 2 en ik vind dat het kabeltje wat in je telefoon erg los zit. Dit was bij mijn s2 toendertijd niet het geval. Hebben meer mensen hier last van?
kan het dan ook zo zijn dat het dan even duurt voordat hij gaat opladen, is bij mij namelijk wel het geval en soms laad hij helemaal niet op.
dan moet ik de stekker er meerdere keren erin en eruit halen voordat hij gaat opladen.
maarten30;362925
kan het dan ook zo zijn dat het dan even duurt voordat hij gaat opladen, is bij mij namelijk wel het geval en soms laad hij helemaal niet op.
dan moet ik de stekker er meerdere keren erin en eruit halen voordat hij gaat opladen.
ik heb mijn note een x gereboot en nu werkt het weer ik snap er geen snars van maar ja, scheelt weer een rit naar de winkel.
Hee wiebstar, je moet de accubatterij er uit halen en daarna er na een paar seconden weer instoppen denk dat dat wel helpt.
Beste mensen,
Ik heb sinds gister een note 2 en ik vind dat het kabeltje wat in je telefoon erg los zit. Dit was bij mijn s2 toendertijd niet het geval. Hebben meer mensen hier last van?