Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ernie

ernie

• Lid sinds 24 augustus 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 december 2012
  • 20:26

Beste lezer,

Ik start een topic speciaal omdat ik helemaal gek wordt van mijn note2. Op mijn note2 met android ICS zit links in het midden van het scherm een stukje van een cirkel. Als ik dat naar rechts veeg krijg ik een soort van snelkoppelingen te zien. ik heb alle snelkoppelingen verwijderd maar het cirkeltje gaat niet weg. Als ik de telefoon opnieuw opstart is het weg, maar het komt vanzelf weer terug. Ik weet niet hoe dat ding heet maar ik wil het weg hebben. Ik weet niet hoe ik het weg krijg en ik kan het ook niet vinden omdat ik niet weet hoe het heet. Met een zoekterm van; ‘da ***je daar links in het midden da moet daar weg’ kom je er niet. Ik stoor me echt helemaal gek van da flupke. Ik kan niet eens fatsoenlijk een boek lezen omdat het steeds voor de letters zit dat stomme dingetje moet gewoon weg. weet iemand welk dingetje ik bedoel en hoe ik dat stomme irritante dingetje weg kan krijgen ik heb het helemaal gehad met dat frutje daar in mijn beeld waar ik steeds maar naar moet kijken.

Bewerkt (24 april 2013 15:58)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 4 december 2012
  • 20:42

Even de back toets ingedrukt houden.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

ernie

ernie

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 4 december 2012
  • 22:40

6282
Nee dat werkt niet. Ik heb hierboven een screenshot van me telefoon gedaan waarbij ik vanuit het basisscherm lang op de backtoets heb gedrukt. Ik heb niet een grote scherm gekocht zodat er weer meer rommel op past. Het begint een beetje op windows te lijkten met al die nutteloze balken en flauwekulletjes en rommel die allemaal alleen maar op je scherm zitten zinloos te wezen. Ik heb bovenin het scherm toch ook al een floepertje zitten. is dat niet genoeg? Ik wil echt af van dat ding, maar ben nu al dagen aan het zoeken alleen al naar hoe het heet. Is het een ribbon? of een actionbar? in Ieder geval is het waardeloos en ik ga het ook zeker niet gebruiken. Ik heb er alleen maar negatieve woorden voor. En vooral dat ik hier zo veel tijd in moet steken om erachter te komen hoe ik ervan af kan komen. Ben ik nu de enige die er last van heeft? Zelfs als ik naar afbeeldingen ga zoeken krijg ik nul screenshots gevonden waarop dit probleem zichtbaar is.

Het zit er altijd, dus ook als ik in het basisscherm ben of als ik een filmpje wil kijken. zelfs als ik iets moet selecteren wat onder het maantje zit blijft het er gewoon zitten. om dat aan te tonen zitten hieronder nog wat screenshots:

6289629062916292

———- Update van bericht ———-

ximon1975

ximon1975

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 281
  • Reputatie 0
  • 5 december 2012
  • 01:03

lol das de multieview tab check http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note-ii/40048-galaxy-note-ii-users-digest.html
je bent niet de enige
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note-ii/41436-rare-halve-cirkel-met-snelkoppelingsbalk-op-startscherm.html

wimbo1977

wimbo1977

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 218
  • Reputatie 0
  • 5 december 2012
  • 06:49

Ik draai op 4.1.2 en dan kan je met de back toets, het ding laten verdwijnen en verschijnen….
Waarom doe je niet en update?

maarten30

maarten30

• Lid sinds 02 december 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 5 december 2012
  • 11:50

als je het maantje ingedrukt houd kun je hem op alle plaatsen langs het scherm plaatsen, ik heb die van mij helemaal rechts onderin geplaatst. misschien een idee.

ernie

ernie

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 5 december 2012
  • 21:09

Hoi.

Het werkt. Bedankt voor de hulp. De back toets werkt nu ook. Mij flash lamp naast de camera deed het ook niet. Het was geen hardwarematig defect want nadat ik de telefoon had gerestart deed die het weer. Nu is ook dat stomme maantje weg. Ik kan het tevoorschijn toveren door lang op de back toets te drukken. Niet dat ik dat ooit zou willen, maar ik kan hem ook wegtoveren door lang op de back toets te drukken. Ik kan hem inderdaad ook verplaatsen. Hoewel ik hem alleen in vertikale zin krijg verplaatst. Wat een onzin is het in ieder geval. Weggegooide cpu en batterij is het.

z0rk

z0rk

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 1593
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 08:39

Dat maantje is handig als je twee apps onder of naast elkaar wil draaien op je toestel, om bijvoorbeeld vanuit je browser een stuk tekst te kopiëren naar een mail ofzo.

ximon1975;363576
lol das de multieview tab check http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note-ii/40048-galaxy-note-ii-users-digest.html

Zoals Ximon al aanhaalde, in deze users digest kan je alle features van je telefoon ontdekken, alles wordt stap voor stap met video's uitgelegd, zo zie je het volledige potentieel van je toestel…

oldskool_vw

oldskool_vw

• Lid sinds 25 mei 2011
  • Berichten 467
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 12:37

Yup is zeker een handige mod van samsung ik gebruik hem zelf best vaak

ximon1975

ximon1975

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 281
  • Reputatie 0
  • 9 december 2012
  • 12:17

Leuk hoe sommige mensen staan te springen om een feature en andere er niks aan vinden

Bewerkt (24 april 2013 16:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren