Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Rakker1974

Rakker1974

• Lid sinds 01 november 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2013
  • 19:33

Ik begrijp dus dat we ervan uit moeten gaan dat ruim 5,5 GB aan software wordt verbruikt ?
Dat vind ik vrij fors om eerlijk te zijn. Hiervoor had ik een S3 en daar had ik van de 16GB ruim 13GB tot mijn beschikking.
Natuurlijk heeft de Note 2 meer functies en dus meer software, maar dat zou bijna 3 GB extra zijn ?

Ook ik verwacht dat als ik een apparaat koop met 16GB geheugen, ik daar een beroep op kan doen.
Natuurlijk (?) wordt er net zoals bij een harddisk en overige apparaten wat van weggesnoept, maar 5GB vind ik vrij veel.
Als je op XDA forum kijkt, dan heb je daar bijvoorbeeld de OMEGA custom ROM en die is slechts 924 MB groot.
Ok, een aantal standaard Samsung apps zijn niet aanwezig, maar die kunnen toch geen 4 GB groot zijn ?
Ik sluit me wat dat betreft aan bij Eric65.

Je zou verwachten dat Samsung NL hierover uitsluitsel kan geven. Maar ik kan je zeggen dat ik na een kwartier, een zeer bijdehand “klantenservice” medewerkster en flink wat geld kwijt, ik nog steeds geen stap verder ben.

Bewerkt (24 april 2013 16:07)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 6 januari 2013
  • 20:03

vikash0513;371019
Ik heb 14.6 gb opslag 1gb intern opslag 500mb ram voor processen waarvan ik 60mb vrij heb echt weinig 1gb telefoon geheugen ik snap er niks van mijn note komt volgens mij uit Vietnam
Die 14,6 klopt, 1Gb intern zal voor je Android systeem zijn, maar 500 Mb moet dan vrije Ram zijn, want er hoort 2Gb in te zitten.Als je je toestel eens opnieuw start, en dan kijkt hoeveel ram erin zit en hoeveel daarvan vrij is, want het loopt bij gebruik langzaam vol.

Bewerkt (24 april 2013 16:07)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.