Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Let op: de Samsung Galaxy Note II is niet geschikt voor het 4G netwerk vanKPN. Je kan wel internetten, maar niet op 4G snelheid
Hulp bij het instellen van je toestel
En trouwens ze halen de snelheden die ze nu beloven nog niet eens dus weet niet of het veel zin heeft om dik te betalen voor iets wat niet naar
behoren werkt.
de note 2 heeft idd geen LTE(4G) er is wel een note 2 volgens mij de N7105 en deze ondersteund weer wel 4G
Hallo,
Je hebt helemaal gelijk dit is echt verwarrend. Als je op site van Samsung kijkt dan praten ze alleen over de NoteII en niet een specifiek type. Dus wat is het nu, anders is de site van Samsung wel erg misleidend.
Pieter
Eric65;397954
Aangezien men bezig is met uitrollen van 4G, ben ik benieuwd of dat ik met mijn Note II daarvan gebruik kan maken of dat ik een nieuw toestel moet kopen.
Nu had ik eerder gelezen dat er een NT7105 was die 4G zou ondersteunen. Maar niet duidelijk is of deze speciaal voor America is, waar weer CDMA veel gebruikt wordt. De Nederlandse Samsung site maakt het niet duidelijker, want die geeft aan dat de Note II zowel 3G als 4G ondersteund (geen type nummers erachter). Zie Samsung Galaxy Note II | Specificaties | De sleutel tot jouw creativiteit.. Maar bedoelen ze nu dat de NT7100 beide ondersteund, of dat de NT7100 de 3G en de NT7105 de 4G ondersteund. Maar volgens mij kan je hier niet de NT7105 kopen. Als de NT7100 alleen 3G ondersteund, zouden ze dus alleen 3G op de Nederlandse website melden.
KPN geeft wel aan dat je met de Note II wel op hun 4G netwerk kan, maar niet de snelheid ervan hebt. Dit snap ik niet, wel op 4G maar niet de snelheid. Ondersteund die het nou wel of niet???
Verder was er een Android telefoon, weet jammer genoeg niet meer welke, welke een update heeft gekregen zodat 4G ingeschakeld werd. Zou dit misschien ook voor de Note II gelden ??? Misschien dat je daarom wel op KPN's 4G netwerk kan, maar nog niet de snelheid hebt???
Verwarrend dus (voor mij). En misschien handig van Samsung om daar op hun website wat duidelijkheid in te scheppen.
Dus misschien zoiets als:
3G (NT7100)
4G (NT7105) of (NT7100/NT7105)
Weet iemand hoe het nu echt zit? Of is er een app voor, om dat te kunnen bepalen (nog niet kunnen vinden).
Over de Note II LTE (N7105) hoor je in Nld nog niet zo veel, maar dat zal wel snel veranderen nu 4g ingevoerd wordt.
In Duitsland nu al beter bekend en ook beter verkrijgbaar.
Idd kun je met de N7100 geen 4g netwerk joinen. Met de N7105 kun je overigen niet in USA 4g gebruiken.Op XDA-forum is hier veel over geschreven/geklaagd.
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Welke telefoons zijn geschikt voor 4G
Is wellicht niet on-topic…
Maar kijk eens bij Kieskeurig.nl, bij gsm en dan uitgebreid zoeken en selecteer bij netwerkverbindingen LTE (4g)…
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Je hebt gelijk, maar vind de site van Samsung dan wel misleidend staat duidelijk NoteII 4G en er staat geen type nummer bij dus ik neem aan ook de N7100.
Pieter
Hier trouwens een site over de telefoon die geen 4G heeft maar toch heeft: How To Enable 4G LTE On The Google Nexus 4 | TechCrunch
Erc
Je hebt helemaal gelijk heb Samsung via de mail om uitleg gevraagd.
Ook hun weten allang dat 4G eraan zat te komen en op hun site staat duidelijk NoteII ondersteund 4G en 3G.
Pieter
Aangezien men bezig is met uitrollen van 4G, ben ik benieuwd of dat ik met mijn Note II daarvan gebruik kan maken of dat ik een nieuw toestel moet kopen.
). En misschien handig van Samsung om daar op hun website wat duidelijkheid in te scheppen.
, om dat te kunnen bepalen (nog niet kunnen vinden).
Nu had ik eerder gelezen dat er een NT7105 was die 4G zou ondersteunen. Maar niet duidelijk is of deze speciaal voor America is, waar weer CDMA veel gebruikt wordt. De Nederlandse Samsung site maakt het niet duidelijker, want die geeft aan dat de Note II zowel 3G als 4G ondersteund (geen type nummers erachter). Zie Samsung Galaxy Note II | Specificaties | De sleutel tot jouw creativiteit.. Maar bedoelen ze nu dat de NT7100 beide ondersteund, of dat de NT7100 de 3G en de NT7105 de 4G ondersteund. Maar volgens mij kan je hier niet de NT7105 kopen. Als de NT7100 alleen 3G ondersteund, zouden ze dus alleen 3G op de Nederlandse website melden.
KPN geeft wel aan dat je met de Note II wel op hun 4G netwerk kan, maar niet de snelheid ervan hebt. Dit snap ik niet, wel op 4G maar niet de snelheid. Ondersteund die het nou wel of niet???
Verder was er een Android telefoon, weet jammer genoeg niet meer welke, welke een update heeft gekregen zodat 4G ingeschakeld werd. Zou dit misschien ook voor de Note II gelden ??? Misschien dat je daarom wel op KPN's 4G netwerk kan, maar nog niet de snelheid hebt???
Verwarrend dus (voor mij
Dus misschien zoiets als:
3G (NT7100)
4G (NT7105) of (NT7100/NT7105)
Weet iemand hoe het nu echt zit? Of is er een app voor