Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
RAM geheugen of andere?
wimbo1977
Sinds de laatste kleine update heb ik last dat mijn geheugen binnen 5 minuten boven de 80 procent vol zit. Als ik dan alle cache clean is ook 490 tot 600 mb vrijgemaakt.
Zijn er nog andere die hier last van hebben?
Zo ja, wat kan ik er aan doen?
Zo nee, wat kan ik er aan doen?
Alvast bedankt
Waarom wil je er wat aan doen, waar heb je last van?
Het betreft het werkgeheugen.
Als ik een gemaakt filmpje wil kijken krijg ik groene strepen en het hapert.
Doe ik een spelletje dan hapert Hi ook. Het loopt allemaal niet meet zo soepel als een paar weken geleden.
Heb clean master erop gezet en ingesteld dat hij, als het scherm aan gaat, de boel opschoond.
Dat helpt qua soepelheid wel maar ik kan nog steeds geen opgenomen filmpjes kijken.
De gedownloade filmpjes doen het goed.
Ik ben gewoon stock trouwens. Ga ook niet rooten
Het haperen herken ik niet, alles loopt op m'n note 2 juist zo soepel. Heb je apps op de achtergrond draaien, widgets of …? die het trager zouden kunnen maken?
Zou het haast gaan denken. Ik kom er alleen niet achter welke het zijn. Heb al een keer een factory reset gedaan omdat hij steeds vastliep. Daarna is het eigenlijk begonnen. Reset heeft niets geholpen.
Minder apps erop staan dan ervoor en minder widgets.
Misschien toch nog een keer factory reset en dan kijken (voordat je je apps er weer op zet) hoe goed je eigen filmpjes worden afgespeeld. Of een monitor app gebruiken om te kijken wat je toestel belast. Succes!
Sinds de laatste kleine update heb ik last dat mijn geheugen binnen 5 minuten boven de 80 procent vol zit. Als ik dan alle cache clean is ook 490 tot 600 mb vrijgemaakt.
Zijn er nog andere die hier last van hebben?
Zo ja, wat kan ik er aan doen?
Zo nee, wat kan ik er aan doen?
Alvast bedankt