Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Jagglelinkje naar een site is ook handig voor de TS :p
monxDIFIED
redbulletnlJagglelinkje naar een site is ook handig voor de TS :p
monxDIFIED
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1968893 ik vind hem er wel mooi uitzien
kun je deze gewoon als zip op de tel zetten en dan instaleren?
wat moet je voor het installeren doen?
factory reset? en dan?
1. Downloaden op je pc
2. Kopieer naar je interne of externe sd van je telefoon.
3. Zorg dat je geroot bent
4. Start op in recovery
5. Doe een factory reset + wipe cache + wipe dalvik.
6. Flash de ROM
En je draait op een Custom ROM!
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Iets te snel gereageerd zonder link…sorry. Helaas laat de nieuwe update van Monx lang op zich wachten maar de laatste rom draait nog steeds super op mijn rom samen met NEAK kernel.
Ik vind het ook lastig om een custom rom te gaan draaien. Wat zijn de verschillen qua snelheid accu duur ik kan er niet uit komen welke ik het beste kan gebruiken. ook gebruik ik nfc met screen off hier kan ik niet veel in de roms over terug vinden. en ik heb ook al een rom gezien met android 4.2.2. Ik weet dat een rom pee persoon verschild maar hoe kan ik voor mezelf een goede lijst maken met de verschillen zonder eerst verschillende roms te gaan draaien. En is het mogelijk om een rom te draaien terwijl de stock rom er gewoon naast blijft draaien dus duoboot.
Twee roms naast elkaar draaien word lastig, maar ik zou gewoon Omega rom proberen als je voor het eerst gaat flashen. Deze rom is heel duidelijk en gemakkelijk aan te passen naar je eigen wensen. Daarnaast lekker snel en verbeterde accu duur.
reinhold
Ik vind het ook lastig om een custom rom te gaan draaien. Wat zijn de verschillen qua snelheid accu duur ik kan er niet uit komen welke ik het beste kan gebruiken. ook gebruik ik nfc met screen off hier kan ik niet veel in de roms over terug vinden. en ik heb ook al een rom gezien met android 4.2.2. Ik weet dat een rom pee persoon verschild maar hoe kan ik voor mezelf een goede lijst maken met de verschillen zonder eerst verschillende roms te gaan draaien. En is het mogelijk om een rom te draaien terwijl de stock rom er gewoon naast blijft draaien dus duoboot.
Ik ben nu wel een beetje huiverig geworden met het installeren van custom roms. Aangezien ik al 2x een andere IMEI had.
Ik wil het wel proberen om weer een custom te draaien…. Wat zou ik doen
In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue
Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505
Hallo,ik heb een note 2.
Welke rom raden jullie aan voor mij die goed werkt?