Sinds kort geeft mijn Galaxy Note II ook een melding met flashbericht van ongewenste mails,ik gebruik de algemene e-mail-app met hotmail.
De mails blijven wel meestal toekomen in het vak junk maar vraag me af of dit is om te zien of er gewenste mail bij junk is beland of dit abnormaal is?
Heb ook al eens gehad onlangs dat ik mailtje met reclamefolder van winkel opende (in inbox) waarop ik geabonneerd ben en er plots Engelse onzin verscheen. Ik gooide dat snel in prullenbak,toch bleek het nadien weer de gewone winkelfolder te zijn,raar.
Bijlage:
Bewerkt (20 september 2013 11:36)
Sinds kort geeft mijn Galaxy Note II ook een melding met flashbericht van ongewenste mails,ik gebruik de algemene e-mail-app met hotmail. De mails blijven wel meestal toekomen in het vak junk maar vraag me af of dit is om te zien of er gewenste mail bij junk is beland of dit abnormaal is? Heb ook al eens gehad onlangs dat ik mailtje met reclamefolder van winkel opende (in inbox) waarop ik geabonneerd ben en er plots Engelse onzin verscheen. Ik gooide dat snel in prullenbak,toch bleek het nadien weer de gewone winkelfolder te zijn,raar.
Sinds kort geeft mijn Galaxy Note II ook een melding met flashbericht van ongewenste mails,ik gebruik de algemene e-mail-app met hotmail.
De mails blijven wel meestal toekomen in het vak junk maar vraag me af of dit is om te zien of er gewenste mail bij junk is beland of dit abnormaal is?
Heb ook al eens gehad onlangs dat ik mailtje met reclamefolder van winkel opende (in inbox) waarop ik geabonneerd ben en er plots Engelse onzin verscheen. Ik gooide dat snel in prullenbak,toch bleek het nadien weer de gewone winkelfolder te zijn,raar.
Bijlage: