Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 23 december 2013
  • 23:49

Daar zijn vele meningen over ik persoonlijk vind 4.3 een goede voor uit gang voor al de knox beveiliging voor als je geen geroot toestel wilt
Maar heb je niet teveel apps open staan ik gebruikt actieve apps manager om de apps uit te zetten die open blijven staan op de achtergrond. maar heb je het al geprobeerd om je battery te calibireceren met battery calibration app het kan wel eens helpen die is gratis

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 24 december 2013
  • 08:21

fatman
Ik heb spijt van de update, mijn accu gaat beduidend korter mee, eerst van 08:00 tot 23:00 nu haal ik dit bij lange niet, zeker 5 uur korter met dezelfde instellingen, daarbij komt nog dat ik verschillende apps heb die niet juist werken, en hoop dat er snel een oplossing komt want dit is shit.

Wat jij beschrijft is echt niet normaal. Waarschijnlijk zou een factory reset je kunnen helpen. Maak wel een backup als je niet alles kwijt wilt zijn. Op xda forum staan meer Note II gebruikers die eerst problemen hebben na de update en na een factory reset werkt alles weer als een tierelier.

Ik heb zelf geen enkel probleem met deze update, alles draait soepel, batterij gaat denk ik iets langer mee, en ik gebruik 'm veel en draai veel verschillende apps.

sytzemulder

sytzemulder

• Lid sinds 26 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 december 2013
  • 11:47

s note gestopt na update . heb de oplossing gevonden .
ga naar widgets.
zoek s note (direkt) 4x1
zet hem op tabblad en klaar !
alles werkt bij mij weer naar behoren.

henk

henk

• Lid sinds 08 juni 2009
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 27 december 2013
  • 09:22

Het is zover vanmorgen de updaten naar 4.3 ontvangen.

Bijlage:

bulletje75

bulletje75

• Lid sinds 10 januari 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 31 december 2013
  • 13:40

taxi341
Ja is gewoon een stok custom rom met root en je hoeft niet bang te zijn voor een Knox counter want ik gebruik hem als mijn basis rom. want ik ben een rom aan het maken met Note 3 apps en aircomand en met een battery mod er in en met csc PHN Ik heb hem al klaar maar ik wil hem minstens een week uit proberen voor ik hem online zet Dus flash hem maar alles zit er in behalve knox

Ik heb geprobeerd deze te flashen, maar ik krijg met geen mogelijkheid WIFI aan. Hij zet hem telkens weer uit.
Heb jij enig idee wat er fout gaat?

Zoeff04

Zoeff04

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2014
  • 19:32

Hier nog steeds geen update naar 4.3.

Volgens kies heb ik de laatste versie. Toestel is unbranded.

Roy97

Roy97

• Lid sinds 03 oktober 2012
  • Berichten 2414
  • Reputatie 60
  • 17 januari 2014
  • 19:21

Ik ben vorige week over gestapt van een N7100 naar een nieuwe N7105.
Gelijk geupdated naar Android 4.3. Maar ik merk echt wel verschil in de batterij duur.
Ik deed op mijn N7100 + Root, er ongeveer 20 uur mee met redelijk zwaar gebruik.
Nu doe ik op de N7105 zonder root, er ongeveer 10 a 15 uur mee.
Jammer. Ben benieuwd of er nog een tool komt om de Knox counter gewoon te kunnen resetten.

In bezit:
Telefoons:
1. Samsung Galaxy S5 SM-G900F Electric Blue

Android-Verleden
1. Samsung Galaxy S2 GT-I9100
2. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7100
3. Samsung Galaxy Note 2 GT-N7105
4. Samsung Galaxy S4 Black Edition GT-I9505

taxi341

taxi341

• Lid sinds 02 april 2011
  • Berichten 620
  • Reputatie 0
  • 19 januari 2014
  • 09:57

klopt Roy de LTE (Long Term Evolution)functie 4G op de Note N7105 gebruikt wat meer vermogen en neemt dus ook meer ram in beslag en 7100 heeft een FM-radio. 7105 niet..
Maar alle wat duurdere nieuwe toestellen krijgen LTE omdat alle providers overgaan op 4G.
Het is best een goed toestel maar als ik het moet vergelijken met de N7100 met HSDPA (9High-Speed Downlink Packet Access), blijf ik liever bij de N7100 om de dood eenvoudige reden dat ik een android hobbyist bent en er meer is te doen met N7100 dan met N7105
En wat betreft rooten met je knox counter op 0x0 te laten staan voor zoal de Note N7100 of N7105 heb ik een stukje over geschreven op XDA hier het ik de link daar naar toen.Knox stays (0x0) with Kingo android root
Lees ook wel de ervaringen van anderen in dit topic want dat geef je voor al info van hoe je vooral niet moet doen.
Want één van de meest voor komende fouten die ze maken is een recovery flashen na dat ze hun toestel geroot hebben met Kingo Root en dat is dus niet goed want daardoor gaat je counter van 0X0 naar 0x1 en resetten is nu nog niet mogelijk.
En wat heb het dan voor zin om te rooten zou je dan zegen als je niet kan flashen.
Een hele rom flashen dat gaat niet maar bewerkte apks overzetten naar je systeem wel, en ook tweaks schrijven in je build.prop zodat je battery langer mee gaat dit sort dingen kan je allemaal doen met root explorer en dit is ook een handig tooltje daar voor Sysfile Copymaster

Maar ik wens je wel veel geluk met je nieuwe toestel

Bewerkt (19 januari 2014 10:28)

Sander1976

Sander1976

• Lid sinds 27 januari 2014
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2014
  • 22:57

Hier ook een update uitgevoerd, onwijs veel spijt….
Met versie 4.1.2 ging mijn Note 2 met gemak 2 a 3 dagen mee met een volle accu.
Sinds versie 4.3 is deze na 20 uur al leeg.
Al diverse keren factory reset geprobeerd. Zonder verbetering.

Samsung al gemaild en klacht aangegeven, maar je kan gewoon niet terug naar 4.1.2.
Via deze site al op het topic van Taxi341 uitgekomen, topic genaamd “MK9 Android 4.3 Custom Rom Met Note 3 APPS”
Maar ook via Odin al direct foutmeldingen.
TOestel is niet geroot, is dat wel nodig alvorens te beginnen aan het topic van Taxi341 ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren