Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

don1233

don1233

• Lid sinds 13 mei 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2014
  • 19:57

Goedeavond,

Sinds ik mijn telefoon gisteren uit heb gezet, start deze niet meer goed op. Hij blijft namelijk hangen in die tekst van Samsung die oplicht. Ik heb'm al eens in de modus Volume omhoog+home+power-knop gehad en alles maar verwijderen, maar dat hiep niet.

Daarvoor heb ik nog een probleem gehad is dat er geen webpagina's meer weergegeven werden in Google Chrome. Wifi had ik wel, aangezien Twitter, Skype en dergelijke wel gewoon werkte. Daaruit kwam ik niet, waarna ik me telefoon uit zette om op te laden.

Dan als laatste is er het volgende probleem nog. Als ik mijn telefoon aansluit, ziet mijn pc die niet. Hoe krijg ik mijn telefoon nu weer werkend? Bestanden zoals muziek heb ik al eens opgeslagen op mijn pc, evenals contacten. Daar hoef ik me niet druk om te maken gelukkig.

Groeten,

Donovan

Telefoon: Samsung Galaxy Note II
Probeert zo veel mogelijk aan te passen wat maar kan. Follow me on Twitter @D_duineveld.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 14 mei 2014
  • 08:15

modus Volume omhoog+home+power-knop gehad en alles maar verwijderen

met welke knop heb je geprobeerd alles te verwijderen? wipe data of factory reset?

Zo ja (of nee), probeer het nog eens. Als je telefoon toch niet doorstart dan dien je de firmware opnieuw te installeren.
Hoe dat werkt staat hier opgeschreven: http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note-ii/46201-how-to-van-custom-naar-stock.html

don1233

don1233

• Lid sinds 13 mei 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2014
  • 16:38

Beiden, Eerst factory reset, daarna die ander, daarna restart

Probeert zo veel mogelijk aan te passen wat maar kan. Follow me on Twitter @D_duineveld.

LittlePeli

LittlePeli

• Lid sinds 14 mei 2014
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2014
  • 17:27

Er zit helaas niks anders op dan de standaard firmware er op nieuw opzetten. Je bent dan wel alle gegevens kwijt dit op de telefoon stonden. Als je regelmatig een back-up gemaakt hebt, start hij zelf met downloaden van alle apps en instellingen.

Samsung Galaxy Note 3
Firmware: Omega V14
Kernel: Omega
Android version: v.4.4.2
Root: Ja, CF-Auto-Root

don1233

don1233

• Lid sinds 13 mei 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2014
  • 19:01

Helaas… dacht ik al, maar dat is geen probleem. Contacten heb ik in een bestand. Muziek ook, evenals foto's. Hoe moet dit precies? Is dit lastig om te doen?

LittlePeli

LittlePeli

• Lid sinds 14 mei 2014
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 15 mei 2014
  • 21:27

Het gaat op de zelfde manier als een rom er op zetten. Makkelijkste is via odin. Op het forum staat een handleiding. Kan hem alleen ff niet vinden.

Samsung Galaxy Note 3
Firmware: Omega V14
Kernel: Omega
Android version: v.4.4.2
Root: Ja, CF-Auto-Root

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 15 mei 2014
  • 21:31

in het tweede bericht hierboven heb ik een link gegeven hoe dat in zijn werkt gaat.

overigens is standaard firmware ook een ROM, maar dan een standaard ROM en geen custom ROM waar veel mensen een “ROM” mee associëren.

don1233

don1233

• Lid sinds 13 mei 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2014
  • 18:13

Super! Bedankt. Ik ga er direct aan beginnen en kijken hoe ver ik kom. #FingersCrossed

don1233

don1233

• Lid sinds 13 mei 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2014
  • 16:02

Beste allen,

Helaas heb ik verschillende pogingen gedaan om mijn telefoon aan te sluiten aan mijn computer. Dat is gelukt, echter hoor ik geen geluid meer dat deze gekoppeld is. Ik heb een kopie-factuur opgevraagd en ik ga een deze dagen naar een vestiging van de winkel waar ik'm kocht.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren