Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

annphilippe

annphilippe

• Lid sinds 15 december 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 december 2014
  • 10:44

Hallo, ik heb een Samsung galaxy note 2 en ik lees al een tijdje dat er een update is naar 4.4 kit kat maar ik krijg daar geen melding van. Mijn toestel zegt dat het up to date is en op 4.3 draait.
zou iemand mij daar info over kunnen geven aub.

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1246
  • Reputatie 10
  • 15 december 2014
  • 11:02

De update is idd al een tijdje beschikbaar, maar hangt ook af van oorsprong en evt branding (bijv T-Mobile) van je toestel.
Wanneer je bij telefoon - toetsenbord *#1234# intikt krijg je gegevens gepresenteerd: AP, CP en CSC. Vermeld die gegevens eens hier, dan kunnen we zien wat er aan de hand is.
Er is altijd nog een mogelijkheid zelf een update naar 4.4.2 te flashen mbv odin.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

annphilippe

annphilippe

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 december 2014
  • 19:40

thanks voor de reactie Onnoj . ik had misschien beter direkt mijn toestel gegevens meegegeven.

deze zijn mijn gegevens : ap : N7100XXUEMK9

cp: N7100XXUEMJ9

csc: N7100LUXEMK2

Hopelijk kan je hier mee verder. ik ben in ieder geval benieuwd en wil graag die update dus hopelijk lukt het.

Ik heb al via kies en via de instellingen geprobeerd om een update te verkrijgen.

mvg.

OnnoJ

OnnoJ

• Berichten 1246
  • Reputatie 10
  • 15 december 2014
  • 20:38

Zoals je wellicht al wist lijk je een Luxemburgs toestel te hebben, maar in elk geval heb je een LUX firmware versie.
Er is volgens Sammobile.com nog geen update naar 4.4.2 beschikbaar voor Luxemburg. Dus het klopt dat je volgens Kies en OTA de laatste firmware voor je toestel hebt.
Je kunt rustig wachten op de update voor Luxemburg: je note 2 doet het onder 4.3 niets minder goed dan onder 4.4.2.
Wil je per se 4.4.2, dan zou je via Sammobile.com de laatste Nederlands firmware kunnen downloaden (CSC PHN=unbranded) en met Odin op je telefoon flashen. Er zijn hierover op het forum genoeg leidraden te vinden.

Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

annphilippe

annphilippe

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 december 2014
  • 21:31

Hey Onnoj,

ik had al een vermoeden aan de toestel code te zien dat ik een lux toestel had.
ik heb hem nochtans hier in turnhout ( belgie) bij van de borre gekocht.
Dat is wel een hele grote en bekende winkel keten in belgie dus dat zou de reden kunnen zijn dat hem uit(via) lux ingekocht/ingevoerd is.

ik was van het gedacht dat de 4.4.2 update mijn toestel sneller en beter zou worden.
maar als ik uw bericht zo lees brengt het niet veel op en ik heb wel wat schrik dat ik iets verkeerd doe en mijn toestel verknoei.

Heeft u trouwens al ervaring met de nieuwe note 4 , want ik lees vele goede dingen maar ook minder goede dingen zoals de touchwiz?

nogmaals bedankt voor de snelle reacties

OnnoJ

OnnoJ

• Berichten 1246
  • Reputatie 10
  • 15 december 2014
  • 22:36

Graag gedaan…

Off topic: Zelf geen Note 4 ervaring. Ziet er wel mooi uit. Alle reviews lezende, voegt de Note 4 niet bijster veel toe tov de Note 2, tenzij veel waarde hecht aan de special features (vingerafdruklezer, uv-meter, ed). En bovendien vind ik het toestel nu nog heel duur. Over TW hoor je veel positieverschillende en veel negatieve geluiden. Ikzelf vind dat TW wel degelijk toevoegt aan gebruiksgemak en vind ik dat TW soepel en probleemloos draait. Overigens draai ik DN4 rom op mijn note 2, waarmee een aantal note 3 en note 4 features op je note 2 beschikbaar zijn.

Op het forum zijn er overigens ook topics over de Note 4 te vinden.

Groeten, Onno

Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.