Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 6 november 2011
  • 14:25

Aangezien dit toch een vrij nieuw soort telefoon is, ben ik benieuwd hoe anderen de Note gebruiken. En met name de S-pen. Misschien dat ik nog een goede gebruiksfunctie over het hoofd zie. Of een goede app. Dus hoor ik graag van anderen hoe zij de S-pen gebruiken.

Dan trap ik af met mij verhaal.
De S-pen gebruik ik vaak voor krabbels/aantekeningen. En vooral op het werk. Vroeger gebruikte ik vaak een blocnote voor aantekeningen, maar nu de Note. Dit gaat goed en scheelt papier.
Ik heb geprobeerd om ook pdf formulieren in te vullen (adresgegevens enzo). Het gaat, maar zeg niet hoe. Eerst maak ik een screenshot en vervolgens zoom ik dit uit om in te vullen. Maar misschien dat iemand anders hier een handigheid in weet, of een app.
Verder ben ik nog wel op zoek naar een goede tekenapp (layers e.d.) voor de S-pen. Iemand?

Ik hoor graag van jullie.

Bewerkt (6 november 2011 14:25)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 8 november 2011
  • 19:05

Eric65;235406
Aangezien dit toch een vrij nieuw soort telefoon is, ben ik benieuwd hoe anderen de Note gebruiken. En met name de S-pen. Misschien dat ik nog een goede gebruiksfunctie over het hoofd zie. Of een goede app. Dus hoor ik graag van anderen hoe zij de S-pen gebruiken.

Dan trap ik af met mij verhaal.
De S-pen gebruik ik vaak voor krabbels/aantekeningen. En vooral op het werk. Vroeger gebruikte ik vaak een blocnote voor aantekeningen, maar nu de Note. Dit gaat goed en scheelt papier.
Ik heb geprobeerd om ook pdf formulieren in te vullen (adresgegevens enzo). Het gaat, maar zeg niet hoe. Eerst maak ik een screenshot en vervolgens zoom ik dit uit om in te vullen. Maar misschien dat iemand anders hier een handigheid in weet, of een app.
Verder ben ik nog wel op zoek naar een goede tekenapp (layers e.d.) voor de S-pen. Iemand?

Ik hoor graag van jullie.

Ik heb hem (nog?) niet, maar ik heb wel een antwoord op je vraag:
Kijk even naar Autodesk Sketchbook Mobile X

Bewerkt (8 november 2011 19:05)
secretgirl

secretgirl

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 11 november 2011
  • 17:07

Ik wil ook meer van de Note weten hoe iemands ervaringen ermee zijn, ik heb mijn ook hieop laten vallen zefs vandaag bij ritel geinformeerd naar abo's maar ik schrok nogal. Misschien iemand een idee waar je de note het best kunt aanschaffen met een leuk abonnement en een leuke aanschafprijs.

Bewerkt (11 november 2011 17:07)
Devon

Devon

• Lid sinds 06 april 2011
  • Berichten 47
  • Reputatie 0
  • 11 november 2011
  • 18:51

De Note kun je voor € 14 per maand krijgen met het goedkoopste Hi Web abonnement, daarbij moet je dan nog wel € 510 voor het toestel rekenen (jaja, bijna het totale bedrag). Schrijf je die over de duur van het abonnement af, dan ben je per maand € 35 kwijt. Dat is het goedkoopste wat ik tegenkwam. Als je de aanschafkosten over een langere periode afschrijft en na twee jaar een sim only-abonnement neemt, dan zal dat de pijn nog wat verder verzachten. Anders zit je toch aan de € 45 tot € 60 per maand.

On topic: De Note staat bovenaan mijn verlanglijstje. Ik denk hem voornamelijk te gaan gebruiken voor browsen, tv kijken, lezen van boeken en e-mails. Alles wat ik nu op mijn tablet doe maar waarvan ik heb gemerkt dat het ook prima op een telefoon kan. De combinatie van telefoon/tablet en mijn positieve ervaringen met Samsung is voor mij dan ook perfect!

Bewerkt (11 november 2011 18:51)
secretgirl

secretgirl

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 93
  • Reputatie 0
  • 11 november 2011
  • 21:27

Devon;237284
De Note kun je voor € 14 per maand krijgen met het goedkoopste Hi Web abonnement, daarbij moet je dan nog wel € 510 voor het toestel rekenen (jaja, bijna het totale bedrag). Schrijf je die over de duur van het abonnement af, dan ben je per maand € 35 kwijt. Dat is het goedkoopste wat ik tegenkwam. Als je de aanschafkosten over een langere periode afschrijft en na twee jaar een sim only-abonnement neemt, dan zal dat de pijn nog wat verder verzachten. Anders zit je toch aan de € 45 tot € 60 per maand.

On topic: De Note staat bovenaan mijn verlanglijstje. Ik denk hem voornamelijk te gaan gebruiken voor browsen, tv kijken, lezen van boeken en e-mails. Alles wat ik nu op mijn tablet doe maar waarvan ik heb gemerkt dat het ook prima op een telefoon kan. De combinatie van telefoon/tablet en mijn positieve ervaringen met Samsung is voor mij dan ook perfect!

Mmm nou ik wacht nog even met aanschaf van de Note tot dat de abo kosten wat lager zijn en qua gebruik heb ik dezelfde wensen als jouw Devon, zo makkelijk om even te browsen op je smartphone dan op pc.

Bewerkt (11 november 2011 21:27)
Brummetje

Brummetje

• Lid sinds 14 november 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 14 november 2011
  • 15:42

Ik gebruik hem voor smsen, whatsappen, emailen, twitteren, Facebooken, Hyven, foto's maken, video's maken, Wordfeud, Sportypal pro, tekeningetjes maken (en eventueel versturen), internetten (ofcourse!), Angry Birds.

En ik heb 'm voor 350 euro…

Bewerkt (14 november 2011 15:42)
warlordzico

warlordzico

• Lid sinds 08 november 2010
  • Berichten 68
  • Reputatie 0
  • 14 november 2011
  • 15:55

'
En ik heb ‘m voor 350 euro…’ ??? :eek: :eek:

Bewerkt (14 november 2011 15:55)
MarkWii1

MarkWii1

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 236
  • Reputatie 0
  • 19 november 2011
  • 09:07

ik heb sinds gister een note en ben er zeer te spreken over, ik gebruik hem zakelijk.
heb hem bij belsimpel besteld en moest 59euro bijbetalen.
met een abonnement van 16.50 met 500 mb internet.

groet

Bewerkt (19 november 2011 09:07)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 19 november 2011
  • 12:04

off topic verwijderd

Bewerkt (19 november 2011 12:04)

AW Forum Queen voor het leven

lakigucci

lakigucci

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 20 november 2011
  • 00:44

Ik gebruik mijn Note voor:

Bellen - Dat schijn je er ook mee te kunnen..
Surfen - als ik mij verveel of snel info wilt hebben over een onderwerp etc.
Muziek - luisteren via aux in mijn auto of via oordoppen op de scooter naar het werk.
Agenda - functie omdat mijn geheugen niet meer is wat het geweest is, en om het bijhouden van pc game releases.
Chatten - via Yahoo messenger en Whatsapp naturlijk.
Youtube - Altijd leuk, staat altijd wel iets op wat ik interessant vind.
Wekker - Heb zelf wat moeite om uit bed te komen..

En nog meer wat ik vast vergeten ben ^^

Bewerkt (20 november 2011 00:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.