Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Misschien is die andere Note wel overgeklokt ?
Samsung Galaxy S8+
Ik haal ook 3200+…Geen overclock.
Ik haal ook 3200+…Geen overclock, en stock rom 2.3.6.
Nieuw op dit forum ontdekte ik net de mogelijkheid van update naar 2.3.6. Nu de benchmark test gedaan. kom op 3454. Blij!
Hij ligt nu aan de lader, maar ik ga het straks weer proberen. Heb ook de update geïnstalleerd. Eens kijken of het bij mij ook verbeterd is.
vooruit dan maar hier komt de de quote van iemand uit het forum:
quadrant score zegt niks!
het is leuk om stoer te doen met je vrienden maar dat is dan ook alles
Das fijn om te weten, want ook met update niks veranderd hier. Nog steeds 2200+. Nou ja, hij doet wat ie moet doen. En ik kan als een van de weinigen 3 dagen met de batterij doen. Dat vind ik belangrijker dan een hoge score bij wat-het-ook-is.
Quadrant zegt wel degelijk wat. Hij laat duidelijk prestatie verschil zien tussen een single of dual core etc.
In het dagelijkse leven zal je echter geen verschil merken in 100 puntjes verschil. Helemaal mee eens.
Maar dat het niets zegt is niet helemaal waar.
Ok het zegt wel iets.
Maar ik beoordeel een apparaat er niet op. Gaat erom dat alles soepel reageert, zolang dat het geval is zal die quadrant score me een worst zijn
Weet iemand waarom ik “maar” 2500 (en een beetje) haal en ik andere Notes op Youtube over de 3000 zie halen?? Ook bij Linpack krijg ik ruim 2 seconden, terwijl andere Notes er 1 seconde over doen. Waar ligt dat aan?