Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ik heb hem zondag besteld en heb hem gisteren binnengekregen, met 24 uur service bij studentmobiel.nl
Had ik 'm daar maar besteld zeg….
Ik heb hem los gekocht bij Saturn in Rotterdam, die had er 2 weken geleden zon 8st. liggen..
Ik heb hem een maand geleden bij 2call besteld en had hem de volgende dag. Ik zie nu dat die daar direct leverbaar is. Volgens mij houden ze je aan het lijntje en zou ik anders de order cancelen. Straks moet je tot volgend jaar wachten!
Ik denk dat je order cancelen en ergens anders bestellen sneller is dan afwachten ben ik bang..
Ik heb gebeld met Typhone en ze zeiden vandaag dat de Note absoluut gegarandeerd op aanstaande dinsdag komt. Ze hebben aangevinkt dat ie met een spoedkoerier bezorgd gaat worden.
Ik wacht nog maar even af dan, en anders inderdaad maar cancellen en ergens anders bestellen.
Ik ben misschien ook wel erg ongeduldig, maar ik kijk er zo naar uit!
29 oktober besteld bij de smartphoneshop.nl. 1 november (introductie in NL) in huis. Helemaal blij.
Bij the Phonehouse hadden ze hem niet (en de SGS2 ook niet), maar bij Belcompany wel.
Cateye;243079
Hoi allemaal,
Zijn er nog meer mensen die al langer zitten te wachten op de Samsung Galaxy Note? Ik heb net te horen gekregen dat het wéér is uitgesteld, voor de derde keer, en dat het nu 6 december wordt. BAH!!
Degenen die het toestel wel hebben: hoelang hebben jullie moeten wachten?
Ik wil er zo graag mee aan de gang….
Hoi allemaal,

Zijn er nog meer mensen die al langer zitten te wachten op de Samsung Galaxy Note? Ik heb net te horen gekregen dat het wéér is uitgesteld, voor de derde keer, en dat het nu 6 december wordt. BAH!!
Degenen die het toestel wel hebben: hoelang hebben jullie moeten wachten?
Ik wil er zo graag mee aan de gang….