Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Debekker

Debekker

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 14 december 2011
  • 09:22

Hallo heb sinds maandag de note, en ben al flink aan het spelen ermee. Ik vroeg me alleen af wat jullie van de penfuctie vinden en waarvoor jullie deze gebruiken.
Ik heb nog niet echt de voordelen gevonden buiten de S memo app. Graag jullie ervaring.:confused:

Bewerkt (24 april 2013 13:52)
Brummetje

Brummetje

• Lid sinds 14 november 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 11:46

Eigenlijk vrijwel nergens voor. *bloos* Alleen om af en toe een screenshot te maken. Maar niet om te tekenen ofzo. Eigenlijk zonde he, maarja de Galaxy S2 heeft geen 5,3 inch scherm.

Bewerkt (24 april 2013 13:52)
Debekker

Debekker

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 15 december 2011
  • 20:36

Nee dat de note een mooi toestel is dat is wel duidelijk. Ik vind het alleen jammer dat je mijn inziens zo weing kan doen met het pennetje. Ik dacht dat er misschien al iemand was dei iets meer ermee kon, ik denk dan aan indrukken en bv een C op het scherm schrijven en dat dan de app. van contacten wordt geopend.
Maar zover ik kan zien zijn de mogelijkheden er nog niet, het maken van een screenshot kan ook door met je hand over het scherm te vegen, en ik vind het dan jammer dat deze functie 2 maal erin zit. Ik hoop dat ze snel wat meer mogelijkheden bedenken voor de pen, of misschien een ontwikkelaar die een mooie rom maakt.

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
lakigucci

lakigucci

• Lid sinds 11 september 2010
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 18 december 2011
  • 02:20

Ik gebruik hem ook niet eerlijk gezegd…Alleen om te tekenen wat ik niet doen…

Screenshots maken doe ik nog steeds met de lock-knop+Home-button. Das sneller dan dat pennetje pakken en dat vervelende knopje zien te vinden.

Bewerkt (24 april 2013 13:53)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.