Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Debekker

Debekker

• Lid sinds 25 september 2010
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2012
  • 21:46

caesarea038;257896
Zou je mij precies uit kunnen leggen hoe ik de DarkyROM moet ‘installeren’. Ik heb mijn Note inmiddels al kunnen rooten. Het lukt mij niet om DarkyRomNote V2.1.4 te draaien. Ik heb het via CWM geprobeerd, maar krijg de melding “no zImage found”. Hiernaast is het mij via de DarkyOTA ook niet gelukt.

Heb je ook eerst deze kernel gedownload, als je engels goed is staat op de site van DarkyRom eigenlijk alle informatie die je nodig hebt. Ik hoop je zo een beetje geholpen te hebben ik heb zelf via Odin deze kernel erop gezet, en daarna via CWM de Rom geflasht. Onderstaand stukje staat op de site, van Darkyrom. Ben benieuwd of het lukt.
Coming from Stock.
then be sure to download the FM kernel first from xda. Put phone in download mode (volume down + home + power till reboot) Flash that with Odin on the PC like below Or read further below how to root . Then place zip on your SDcard and flash via the OTA app or via CWM nothing to it I would advise a full wipe but offcourse the choice is up to you.

Kijk ook eens op de topic van de SG2 , waar het instaleren van de Darky rom goed staat uitgelegd in het NL., het principe is hetzelfde, allen dan met andere bestanden.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
caesarea038

caesarea038

• Lid sinds 09 januari 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 08:51

Thanks. Ik heb begrepen dat de DarkyROM note alleen op de XXKL7 draait en niet op de XXKK9 die ik heb. Ik heb geprobeerd om het naar de KL7 te flashen en dat is me gelukt, maar in KL7 is rooten niet mogelijk. Maar ik ga het ook op jouw beschreven manier proberen.

Nogmaals bedankt!

caesarea038

caesarea038

• Lid sinds 09 januari 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 10:21

Ik snap niet wat ik verkeerd doe. Ik heb het gedaan zoals beschreven in meerdere post, maar tevergeefs. Wat doe ik verkeerd???

Voor de duidelijkheid:
Galaxy Note met KERNELversie XXKK9
Android-versie 2.3.6

Kan iemand mij met detail stap voor stap uitleggen hoe ik het moet doen, misschien doe ik net iets verkeerd….bij voorbaat dank!

Sliien

Sliien

• Lid sinds 13 januari 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 18:36

Ik ben nieuw in de Androidwereld en wil graag m'n Note rooten en Darkynote erop zetten. Ik vind het er echter vrij moeilijk uitzien. Iemand die me er doorheen wilt slepen?

Debekker

Debekker

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 19:43

Sliien;258465
Ik ben nieuw in de Androidwereld en wil graag m'n Note rooten en Darkynote erop zetten. Ik vind het er echter vrij moeilijk uitzien. Iemand die me er doorheen wilt slepen?

Ik ben inderdaad vrij tevreden over de Darky note rom, maar heb echt te weinig kennis om je hier door heen te slepen. Ik doe zelf altijd wat er beschreven staat en lees ook veel op andere forums, met name op het forum van de Samsung Galaxy 2 kun je veel lezen wat ook wel op de note van toepassing is. Ik heb alleen niet de kennis om stap voor stap te beschrijven hoe je het een en ander moet doen. Met name als je toestel niet zo reageert zoals beschreven staat heb je gewoon echt android kennis nodig. Als je iemand hebt die erg goed in de Engelse taal is, is op het XDA forum en op het Darkyrom forum toch wel info genoeg om er samen uit te komen. Snap je overigens wel hoe Odin werkt, om de kernel te plaatsen?
Het is wel belangrijk om te weten dat met instaleren van een cutom rom, je garantie vervalt mocht er iets fout gaan.

Sliien

Sliien

• Lid sinds 13 januari 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2012
  • 01:11

Nja, ik was al begonnen, maar Odin herkende m'n telefoon niet. Ik ga er wel een keer voor zitten. Met m'n oude Blackberry en iPhone deed ik ook alles updaten, jailbreaken en noem maar op, dus waarom zou het met een Samsung dan niet lukken haha.

Ja, daar ben ik me wel van bewust. Maar het feit dat je gewoon meer uit je toestel kan halen geeft bij mij toch de doorslag..

Debekker

Debekker

• Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2012
  • 15:40

Nieuwe Darky Rom voor de note is uit, draait echt heel goed, razend snel. En heeft veel extra's met name JKay deluxe settings.

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
lucl

lucl

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2012
  • 09:34

Titanium pro werkt niet goed met de nieuwste Darkynote v3.1 ICS Edition,bevriezen gaat wel maar kan niet meer ontdooien,jammer ik gebruik dit veel,backup terug gezet naar standard rom .

Bewerkt (24 april 2013 14:10)
Mrhakkie

Mrhakkie

• Lid sinds 14 september 2010
  • Berichten 63
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2012
  • 15:19

ik kreeg het ook niet voor elkaar om de kernel te flashen tot ik eerst deze kernel probeerde V2.0 FM Kernel based on 2.6.35.14 - xda-developers

Bewerkt (24 april 2013 14:11)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.