Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je naar je smemo app gaat en daar iets wilt toevoegen van je klembord kun je het ook wissen door er lang op te drukken.
Dank je wel…
Dit klopt ook, maar als er teveel op het klembord staat zou je alles handmatig moeten verwijderen…. stuk voor stuk.
Is er geen mogelijkheid om het klembord in 1 maal leeg te naken?
Je vind ze ook terug in de galerij. Daar kun je meerdere tegelijk verwijderen.
Met bijvoorbeeld android assistant (google play) kun je bij gereedschap - systeem schoon kiezen voor oa clipboard, browser geschiedenis, google maps geschiedenis, android market geschiedenis schoonmaken.
Maar de memo's die ik gemaakt heb en nog wil behouden, dat is toch iets anders dan het klembord, waarop ik soms met knippen en plakken stukjes test heb gezet. Hoe maak ik DAT klembord leeg?
Clipboard = klembord……..
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Gadget girl;276454
Met bijvoorbeeld android assistant (google play) kun je bij gereedschap - systeem schoon kiezen voor oa clipboard, browser geschiedenis, google maps geschiedenis, android market geschiedenis schoonmaken.
Ga naar app Notietes met T logo, kies voor een nieuwe notitie maken, hou je vinger ingedrukt, je ziet meerdere teksten staan in je klembord, aan de rechterkant zie je keuze Bewerken staan, kies ervoor, daarna krijg je keuze om teksten te verwijderen of vast te zetten.
Succes
Hoe kun je het klembord van de galaxy note wissen. Een heleboel dingen blijven op het klembord staan. Moet je daar een extra app voor downloaden?