Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Supertje55

Supertje55

• Lid sinds 28 februari 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 14:37

Hoi, ik heb eindelijk de stap gewaagd om van HTC (na vele jaren en modellen) over te stappen naar SAMSUNG maar ook alleen omdat ik de NOTE zo’n geweldig apparaat vind. Ben er echt HEEL erg tevreden over.

Ik ben dan ook gewend om alles met elkaar te kunnen synchroniseren PC –Smartphone, Laptop – Smartphone, en dat werkte ook allemaal feilloos tot ik dus de NOTE kocht met het programma KIES.

Want dat werkt van geen kanten ben nu al 2 weken aan het proberen om alles gesynchroniseerd te krijgen met KIES, heb het programma er wel al zo’n 40x eraf en weer overnieuw geïnstalleerd maar niets helpt, volgens mij ben ik daar niet de enige mee want ik heb al heel wat problemen gelezen op internet maar ik kom er in ieder geval niet uit ik heb al alles geprobeerd maar niets lukt ik heb mijn contactenbestand nodig om het regelmatig te kunnen veranderen op zowel de pc, laptop als de Nieuwe NOTE maar het lukt echt niet van geen kanten.

Ik heb Windows 7 de 32/64 versie dus ergens moet KIES toch een het werken krijgen.

WIE KAN MIJ HELPEN. Supertje

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 28 februari 2012
  • 14:45

Je huidige titel beschrijft niet je probleem. Je kunt deze aanpassen onder Bericht bewerken –> meer opties

The_Beauty

The_Beauty

• Lid sinds 02 december 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 29 februari 2012
  • 09:18

Geen idee wat je bedoelt. Met gmail synct alles automatisch. Als je zorgt dat je bestanden op de juiste plek staan, doet Dropbox dat ook. Kortom, ik synchroniseer nooit. Gelukkig niet, want dan zou ik misschien wel iets met Kies moeten doen. En dat is inderdaad een draak van een programma.
Tip: selecteer je apps en organiseer je bestandsbeheer zo dat je alle info overal ter beschikking hebt. Succes.

Supertje55

Supertje55

• Lid sinds 28 februari 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 00:53

Dat is nu precies wat ik bedoel "KIES" is een waardeloos programma ik kan niet begrijpen dat een gigant als SAMSUNG niet instaat is om een simpel programma te ontwikkelen zodat je je contacten overal kunt bijwerken en die dan maar even hoeft aan te sluiten op de pc en synchroniseren klikken zodat je overal hetzelfde op hebt staan. Contacten en agenda. Supertje :cry:

Bewerkt (24 april 2013 14:20)
Sotd

Sotd

• Lid sinds 26 februari 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2012
  • 08:42

Gewoon Google sync gebruiken. Werkt fantastisch.

Bewerkt (24 april 2013 14:20)
Luc_Vaarbewijs

Luc_Vaarbewijs

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2012
  • 11:03

Bij mij geeft AVG iedere keer als ik de bank bezoek een waarschuwing voor kies.
Op HTC kon je wel in het nederlands commando's geven toch? Of was dat een app?

Supertje55;273908
Hoi, ik heb eindelijk de stap gewaagd om van HTC (na vele jaren en modellen) over te stappen naar SAMSUNG maar ook alleen omdat ik de NOTE zo’n geweldig apparaat vind. Ben er echt HEEL erg tevreden over.

Ik ben dan ook gewend om alles met elkaar te kunnen synchroniseren PC –Smartphone, Laptop – Smartphone, en dat werkte ook allemaal feilloos tot ik dus de NOTE kocht met het programma KIES.

Want dat werkt van geen kanten ben nu al 2 weken aan het proberen om alles gesynchroniseerd te krijgen met KIES, heb het programma er wel al zo’n 40x eraf en weer overnieuw geïnstalleerd maar niets helpt, volgens mij ben ik daar niet de enige mee want ik heb al heel wat problemen gelezen op internet maar ik kom er in ieder geval niet uit ik heb al alles geprobeerd maar niets lukt ik heb mijn contactenbestand nodig om het regelmatig te kunnen veranderen op zowel de pc, laptop als de Nieuwe NOTE maar het lukt echt niet van geen kanten.

Ik heb Windows 7 de 32/64 versie dus ergens moet KIES toch een het werken krijgen.

WIE KAN MIJ HELPEN. Supertje

Bewerkt (24 april 2013 14:24)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.