Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Cairo

Cairo

• Lid sinds 18 mei 2012
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2012
  • 23:14

De situatie zit zo….

Ik heb met de eerste galaxy i9000 geroot geflasht en cyanogenmod 9 er op gezet en bijna in 1x er op kunnen zetten zonder problemen what so ever. (was best trots eerste keer dat ik zoiets heb gedaan

Nu met de note heb ik hell!!! rooten geen probleem maar vrij snel in het begin kon ik niet eens meer in het menu komen kon alleen nog maar bellen en gebelt worden thats it, na alles geprobeerd te hebben kwam ik bij een ics van apex tegen die ik wel kon flashen en op zn minst mn telefoon werkend kon krijgen.

Ik zal hier ff wat toestel info neerzetten misschien heeft iemand er wat aan en anders neem AUB contact met me op?!!?! wil gewoon cyanogenmod 9 er op hebben vond het geweldig! en wil het daarom weer.

model gt-7000
android 4.0.3
basebandversie n7000xxlp1
kernelversie 3.0.15-n7000xxlpy-cl474507 se.infra@sep-103#3
buildnummer criskelorom note ics v1

En raar genoeg word er op kies aangegeven dat mn note een gt i9100 is..wtf?!?!?!

Het is geen slechte versie maar hapert af en toe loopt soms vast, please help me aub om op cyanogenmod 9 te komen?!?!!

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 14:43

Ik zelf root meestal nooit omdat je vaak specifieke eigenschappen van een specifiek telefoon, zoals de s-pen functionaliteit van de Note, vaak niet terug krijg. Verder zitten in nightly ROMs, volgens mij heeft cyanogenmod 9 alleen deze voor de Note, heel veel bugs of missen een heleboel. Vandaar dat iedere nacht een nieuwe versie komt.
Op deze pagina CyanogenMod 9 voor de Samsung Galaxy Note beschikbaar Androidworld staat een link naar de download pagina van cyanogenmod 9 builds. Ik zie dat er vanochtend weer een nieuwe build is klaar gezet.

Verder wil ik wel zeggen dat rooten problemen kan geven. Ben je toe aan rooten, lees er dan eerst veel over en kijk ook naar video instructies op Youtube. Maar ga dan altijd eerst voor een stable version. Zoals het al zegt zal vermoedelijk alle functionaliteiten werken. Heb je vaker geroot en heb je ook geen video instructie meer nodig en vind je dat bellen in eerste instantie voldoende is voor je telefoon en je wilt de laatste ROM versie hebben, ga dan pas voor de nightly builds. Maar als deze versie problemen geeft, dan hoef je eigenlijk nergens aan te kloppen dan behalve bij de bouwers van de ROMs, zodat ze die bug kunnen onderzoeken. Daar zijn de nightly ROMs voor. De kans bestaat dat de volgende dag een nieuwe ROM staat waarin de bug opgelost is, maar dat je een andere bug voor terug krijgt.
Ik zelf zou nooit voor een nightly build gaan, maar altijd voor een stable version. Tenzij ik een spare telefoon heb en er mee wil rotzooien en misschien zelf ook wat wil tweaken. Maar ook rekening mee houden dat hij op zwart kan gaan. En me laten registreren bij xda-developers, want die kunnen je volgens mij eerder helpen dan op deze forum.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 20 mei 2012
  • 15:09

Discussie is hier (http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-note/33791-note-gaat-niet-meer-aan.html) in de tussentijd verder gegaan, deze kan daarom op slot

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.