Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
bonestaak;305370
Ik heb een paar dagen terug een Note gekocht. Ik wilde deze rooten, op de mac via parrallels start het programma al niet eens op dus even een zotac mini pc geleend. Ik gebruik Superoneclick want ik zag bij unrevoked alleen maar htcs staan. Ik kom niet verder dan stap 7 daar stopt het programma steeds. Auto geprobeerd en de 2 losse varianten pneuter en tjerk Rush. Beidden werken niet.
Welk programma werkt wel?
Ik lees dat je voor Odin al een geroot toestel moet hebben ?
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
dan lees je niet goed, want met odin kun je je toestel juist rooten (dmv via odin een andere kernel te installeren).
Echter is Odin een windows programma. Wellicht dat het werkt met Heimdall (zie wiki), maar daar heb ik geen ervaring mee met de Note.
Het makkelijkst is zoals boven al vermeld is op een windows pc via Odin een custom (bv speedmod) kernel flashen.
hmm volgende stap is dus rommanager, dat lukt nog wel maar zodra je die wil starten krijg je de melding clockworkmod moet geinstalleerd worden, dan krijg je een lijstje waar natuurlijk de Note niet bij zit.
Ik zou zeggen ga eens kijken op de internationale forums.
Via Odin of Mobile Odin kun je diverse complete roms of een een geroote kernel flashen op je Note.
Ik zou zeggen kijk eens http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1346
Lees wel eerst goed de diverse items door!!!!!
Aan mijn lezen mankeert niks hoor:
Pre-installation Requirements
For ODIN version
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A7 ongeroot.
dat klopt niet.
Naar een juiste tutorial is eerder verwezen door GanjaMan
De link is onderweg.
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A7 ongeroot.
Ik heb een paar dagen terug een Note gekocht. Ik wilde deze rooten, op de mac via parrallels start het programma al niet eens op dus even een zotac mini pc geleend. Ik gebruik Superoneclick want ik zag bij unrevoked alleen maar htcs staan. Ik kom niet verder dan stap 7 daar stopt het programma steeds. Auto geprobeerd en de 2 losse varianten pneuter en tjerk Rush. Beidden werken niet.
Welk programma werkt wel?