Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jaap1

Jaap1

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 12:29

Gisteren de officiele update binnengehaald.Direct al problemen.Wanneer ik bv de telegraaf ga lezen en daarna weer wegklik kan ik niet meer op internet komen want hij blijft maar steeds op de telegraaf staan.Moet eerst de NOTE opnieuw opstarten voor ik weer wat kan zoeken op internet.Ook het programma om films aan elkaar te lassen bij VIDEOMAKEN werkt niet meer.Krijg steeds de melding : exporteren mislukt.Dus ik kan nu geen films meer aan elkaar koppelen.
Verder ben ik alles nog wat aan het uitproberen maar bovenstaande is heel vervelend.Blijf het toestel aan en uit doen…

Wie weet raad ..

Met vr gr Jaap.

Bewerkt (24 april 2013 14:56)
GanjaMan

GanjaMan

• Lid sinds 28 september 2010
  • Berichten 346
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 12:39

Jaap1;306447
Gisteren de officiele update binnengehaald.Direct al problemen.Wanneer ik bv de telegraaf ga lezen en daarna weer wegklik kan ik niet meer op internet komen want hij blijft maar steeds op de telegraaf staan.Moet eerst de NOTE opnieuw opstarten voor ik weer wat kan zoeken op internet.Ik gebruik voor het overseinen van eigengemaakte films naar mijn samsungtv altijd de ALLSHARE. De films die reeds op mijn toestel staan draaien prima maar de nieuw opgenomen films mp4 kan ik op mijn tv niet afspelen.Krijg dan de melding: bestandsindeling wordt niet ondersteund.
Verder ben ik alles nog wat aan het uitproberen maar bovenstaande is heel vervelend.Blijf het toestel aan en uit doen…

Wie weet raad ..

Met vr gr Jaap.

Misschien niet de oplossing die je zoek maar ik doe persoonlijk na een firmware upgrade een factory reset.
Aangezien je nu van GB naar ICS bent gegaan is het misschien verstandig om dat eens te proberen, ik denk dat je problemen dan opgelost zullen zijn.

Samsung geeft misschien wel aan dat het niet nodig is, maar er zijn een hoop problemen van mensen die een upgrade hebben gedaan dat het mij verstandiger lijkt. Als jij Google back-up heb ingesteld worden je apps automatisch terug gezet op je mobiel en je foto's en films etc. blijven ook gewoon op je telefoon staan.

Je kan natuurlijk ook even wachten op meerdere reacties, misschien dat iemand met de zelfde problemen een oplossing heeft gevonden.

HBP

HBP

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 19:56

Stomme vraag misschien, maar waar kan ik Google back-up instellen ?

Dus!

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 1 juni 2012
  • 20:23

Op mijn SGS2 in de instellingen zit een item: back-up maken en terugzetten…………Als ik daarop klik krijg ik een uitleg dat er gesynchroniseerd wordt met google, en de keuze om dat te doen.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

HBP

HBP

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2012
  • 20:45

okay, ik heb het nu aangevinkt , ga van het weekend maar eens kijken of hij het ook daadwerkelijk doet.

Dus!

GalaxyExplorer

GalaxyExplorer

• Lid sinds 09 november 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 00:16

Ik post in het verkeerde topic…

Jaap1

Jaap1

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 11:13

Bedankt voor je hulp.Heb het gedaan en inderdaad kon ik weer internetten en bleef hij niet steeds hangen.Hij doet het nu helaas weer een enkele keer.Wat betreft de vaste app VIDEO MAKEN deze is helaas niet weer gaan werken.Bij filmexporteren geeft hij steeds aan MISLUKT.
Maar bedankt voor je tip.Hopenlijk werkt straks mijn filmmaker ook weer meneer Samsung…….

Met vr gr Jaap.

GanjaMan

GanjaMan

• Lid sinds 28 september 2010
  • Berichten 346
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 16:06

Fijn dat het gedeeltelijk opgelost is, alhoewel hij nog niet helemaal gaat zoals het hoor, hopelijk gaan we snel naar 4.0.4 waar deze klein bugs uitgehaald worden. Als ik nog wat tegen kom op internet laat ik het je horen.

Jaap1

Jaap1

• Berichten 134
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2012
  • 20:52

GanjaMan;306820
Fijn dat het gedeeltelijk opgelost is, alhoewel hij nog niet helemaal gaat zoals het hoor, hopelijk gaan we snel naar 4.0.4 waar deze klein bugs uitgehaald worden. Als ik nog wat tegen kom op internet laat ik het je horen.

Ok houd me aanbevolen.

Gr Jaap.

Brummetje

Brummetje

• Lid sinds 14 november 2011
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 20:32

Ik heb (ook) problemen met internet, sinds de update naar 4.0.3. Internet is gewoon 3 keer niks meer. Langzaam, soms laden pagina's zelfs helemaal niet. Dan druk ik 10 keer op een link, maar blijft ie op dezelfde pagina staan. Vreselijk irritant.

Weet iemand hoe ik weer normaal internet krijg (zonder de update teniet te doen, dwz, ik wil wel 4.0.3 houden)??

Ik kan ook geen foto's meer maken in Twitter zelf. Moet eerst met de camera een foto maken en die delen op Twitter.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.