Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Jaap1;306447
Gisteren de officiele update binnengehaald.Direct al problemen.Wanneer ik bv de telegraaf ga lezen en daarna weer wegklik kan ik niet meer op internet komen want hij blijft maar steeds op de telegraaf staan.Moet eerst de NOTE opnieuw opstarten voor ik weer wat kan zoeken op internet.Ik gebruik voor het overseinen van eigengemaakte films naar mijn samsungtv altijd de ALLSHARE. De films die reeds op mijn toestel staan draaien prima maar de nieuw opgenomen films mp4 kan ik op mijn tv niet afspelen.Krijg dan de melding: bestandsindeling wordt niet ondersteund.
Verder ben ik alles nog wat aan het uitproberen maar bovenstaande is heel vervelend.Blijf het toestel aan en uit doen…
Wie weet raad ..
Met vr gr Jaap.
Stomme vraag misschien, maar waar kan ik Google back-up instellen ?
Dus!
Op mijn SGS2 in de instellingen zit een item: back-up maken en terugzetten…………Als ik daarop klik krijg ik een uitleg dat er gesynchroniseerd wordt met google, en de keuze om dat te doen.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
okay, ik heb het nu aangevinkt , ga van het weekend maar eens kijken of hij het ook daadwerkelijk doet.
Dus!
Ik post in het verkeerde topic…
Bedankt voor je hulp.Heb het gedaan en inderdaad kon ik weer internetten en bleef hij niet steeds hangen.Hij doet het nu helaas weer een enkele keer.Wat betreft de vaste app VIDEO MAKEN deze is helaas niet weer gaan werken.Bij filmexporteren geeft hij steeds aan MISLUKT.
Maar bedankt voor je tip.Hopenlijk werkt straks mijn filmmaker ook weer meneer Samsung…….
Met vr gr Jaap.
Fijn dat het gedeeltelijk opgelost is, alhoewel hij nog niet helemaal gaat zoals het hoor, hopelijk gaan we snel naar 4.0.4 waar deze klein bugs uitgehaald worden. Als ik nog wat tegen kom op internet laat ik het je horen.
GanjaMan;306820
Fijn dat het gedeeltelijk opgelost is, alhoewel hij nog niet helemaal gaat zoals het hoor, hopelijk gaan we snel naar 4.0.4 waar deze klein bugs uitgehaald worden. Als ik nog wat tegen kom op internet laat ik het je horen.
Ik heb (ook) problemen met internet, sinds de update naar 4.0.3. Internet is gewoon 3 keer niks meer. Langzaam, soms laden pagina's zelfs helemaal niet. Dan druk ik 10 keer op een link, maar blijft ie op dezelfde pagina staan. Vreselijk irritant.
Weet iemand hoe ik weer normaal internet krijg (zonder de update teniet te doen, dwz, ik wil wel 4.0.3 houden)??
Ik kan ook geen foto's meer maken in Twitter zelf. Moet eerst met de camera een foto maken en die delen op Twitter.
Gisteren de officiele update binnengehaald.Direct al problemen.Wanneer ik bv de telegraaf ga lezen en daarna weer wegklik kan ik niet meer op internet komen want hij blijft maar steeds op de telegraaf staan.Moet eerst de NOTE opnieuw opstarten voor ik weer wat kan zoeken op internet.Ook het programma om films aan elkaar te lassen bij VIDEOMAKEN werkt niet meer.Krijg steeds de melding : exporteren mislukt.Dus ik kan nu geen films meer aan elkaar koppelen.
Verder ben ik alles nog wat aan het uitproberen maar bovenstaande is heel vervelend.Blijf het toestel aan en uit doen…
Wie weet raad ..
Met vr gr Jaap.