Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sylvia Galaxy Note;308438
Wie kan mij helpen. Zojuist drukte ik op de home knop van mijn Note om hem te ontgrendelen. Helaas ging hij niet aan. Paar keer op home gedrukt, op de standbij knop gedrukt. Deed helemaal niks. Heb de batterij er even in en uit gedaan, toe deed hij het wel weer, maar ben toch ongerust dat hij stuk gaat. Heb hem nog maar twee weken….
Heb niet de nieuwe update geïnstalleerd en ook ook geen andere dingen/software (behalve apps). Helemaal origineel.
Wie heeft dit eerder gehad, weet hoe het kan en wie kan me gerust stellen?
Bedankt! Hoop inderdaad dat het niet vaker voor gaat komen.
Dit overkwam mij een keer per drie weken. Ik moest dan de aan/uit knop ongeveer tien seconden ingedrukt houden om de note weer te starten. Ik heb nu de update gedaan en ik hoop dat het niet meer voor komt.
Oke dat valt wel mee dusUpdate doe ik nog niet, wacht even tot alle kinderziektes eruit zijn..
Wie kan mij helpen. Zojuist drukte ik op de home knop van mijn Note om hem te ontgrendelen. Helaas ging hij niet aan. Paar keer op home gedrukt, op de standbij knop gedrukt. Deed helemaal niks. Heb de batterij er even in en uit gedaan, toe deed hij het wel weer, maar ben toch ongerust dat hij stuk gaat. Heb hem nog maar twee weken….
Heb niet de nieuwe update geïnstalleerd en ook ook geen andere dingen/software (behalve apps). Helemaal origineel.
Wie heeft dit eerder gehad, weet hoe het kan en wie kan me gerust stellen?