Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

merijn2

merijn2

• Lid sinds 12 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2012
  • 00:19

Hoi mensen,

Ik heb zojuist een Note gekocht. Ik heb echter een probleem, als ik hem in het hoesje stop wat ik erbij heb gekocht, dan maakt hij na een minuut een geluidje, en als ik hem daarna erweer uit haal kan ik hem dan moet ik mijn pincode geven als ik hem wil activeren. Dat is niet zo erg maar het blijkt dat ik ook niet gebeld kan worden. Als ik hem gewoon een paar minuten op de tafel heb liggen hoor ik het geluidje niet en hoef ik alleen maar te wrijven om hem weer te activeren. Ik weet niet of ik dan gebeld kan worden (ik heb geen andere telefoon). Wat is er hier aan de hand?

Bewerkt (24 april 2013 15:12)
RTriple

RTriple

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2012
  • 07:24

Hallo Merijn,

Ik ben geen expert want ik heb de Note ook nog maar een maand, maar het lijkt er op, dat de hoes te strak zit.
Waarom vraag je de gratis hoes niet?
Ik ben er wel gek mee, ondanks de negatieve berichten hier over(zie forum verder in de lijst).
Het kost een postzegel, dus dat zijn de kosten niet en je hebt hem binnen een paar weken.
Groet, Ruud

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2012
  • 08:10

@merlijn2

Dit heeft een collega van mij ook gehad. Je hoesje zit te strak om je note. Hierdoor worden de knopjes aan de zijkanten van je Note ingedrukt en krijg je na een minuut een melding/piepje. Oplossing: Gebruik een wat grotere hoesje.

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2012
  • 16:43

RTriple;320807
Hallo Merijn,

Ik ben geen expert want ik heb de Note ook nog maar een maand, maar het lijkt er op, dat de hoes te strak zit.
Waarom vraag je de gratis hoes niet?
Ik ben er wel gek mee, ondanks de negatieve berichten hier over(zie forum verder in de lijst).
Het kost een postzegel, dus dat zijn de kosten niet en je hebt hem binnen een paar weken.
Groet, Ruud

Op een forum als dit word natuurlijk over zaken gesproken die niet goed gaan , daardoor lijkt het dat of het een toestel is met veel fouten.
Kijk maar eens bij een ander merk telefoon en je ziet daar net zo veel klachten.

De Note is een geweldig ding.
ben net over gestapt naar de S3, moest kiezen en de s3 is aardig sneller maar wat zal ik dat scherm missen

merijn2

merijn2

• Lid sinds 12 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 00:46

Dankjewel jullie allemaal. Het lijkt inderdaad te gaan om een te strak hoesje. Ik wist niet dat je een gratis hoesje kon krijgen. Kun je me daar iets meer over vertellen? Het hoesje wat ik heb gekocht (een valenta) was het enige hoesje dat ze in de winkel hadden, en ik wilde eigenlijk direct een hoesje hebben om hem zoveel mogelijk te beschermen, en de verkoper zei dat het een goed hoesje was, en speciaal voor de note gemaakt, dus dan ga je er niet vanuit dat het te strak is.

Bewerkt (24 april 2013 15:13)
RTriple

RTriple

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2012
  • 07:26

Merijn,

Even kijken op ene site van een internetwinkel waar ze de Note verkopen, dan zie je gelijk het logo van de hoes.
Aan klikken en je ziet de voorwaarden (formulier invullen en kopie nota meesturen). succes.
Ruud

Bewerkt (24 april 2013 15:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren