Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

willemhvh

willemhvh

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2012
  • 01:35

Met succes Update gedaan met Dank aan Melvintje:thumbs:

Voor PC download samsung kies tool.
lees goed de melding voor de update.
Dan Download de update naar je telefoon die aangesloten is op laptop of pc.
dan zal het gaan installeren.
je beeld is zwart met tekst apps installeren. wacht rustig af, als dat klaar is.
dan ben je eigenlijk klaar.
En heb je alle apps nog.

Maar omdat je misschien problemen kan krijgen met oude versie.
zij wij verder gegaan. dan raak je alle apps kwijt en zal opnieuw alles moeten downloaden.
Maar op SD kaart blijft alles ok.

Wat te doen. Met Android recovery de factory reset.
Press and hold the Volume UP+Home+Power buttons until a recovery mode screen appears.
Druk deze 3 te gelijk in. EN Telefoon moet wel uitstaan als je in recovery wilt komen.

je zie blauw en geel letters.
scrollen naar wipe data/factory reset.
dit doe je met de volume knop die gaat dan scrollen .
als je eenmaal op factory reset staat
dan met de power button of home button selecteren.
en ja kies voor reboot now.
telefoon start normaal op. klaar.

Je kan verder gaan om echt alles schoon te maken van de oude versie
wat je ook nog kunt doen is de wipe cache partition
het zelfde zoals ik net zei, maar dan de wipe cache partition.
Press and hold the Volume UP+Home+Power buttons.

Zo nu heb je een echte nieuwe versie kijk maar. ik heb nu.

versie 4.0.3 IML74.XXLPY
Bel nu *#1234#
Fri may 4 04:2315 kst2012
PDA N7000XXLPY PHONE N7000XXLPT CSC N7000XENLP1

xen is de unbranded versie zonder zooi van een provider.

Ik ben klaar nu. Top melvintje Bedankt :thumbs:

Bewerkt (24 april 2013 15:17)
Hippeditje

Hippeditje

• Lid sinds 16 mei 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2012
  • 18:59

Het bovenstaand verhaal, kun je ook nog doen als je al een wat langere tijd geleden de update hebt gedaan? Ik neem aan dat je eerst ook een backup van contacten enzo moet maken? Mss domme vragen maar ik ben nog een groentje in de wereld van android en smartphone:shy:

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 23 juli 2012
  • 19:53

Dat kun je altijd doen als er (kleine of grotere) probleempjes zijn. Het feit dat je al je apps kwijtraakt is niet echt zo erg, als je na de reset je telefoon (of tablet) weer opstart, zet je als 'ie opgestart is je wifi aan, en daarna meld je je weer aan met je google (gmail) account, je telefoon zal direct beginnen met het downloaden en installeren van je apps (betaald en gratis), en als je je contacten met google gesynchroniseerd hebt, worden die ook teruggezet. Scheelt toch een hoop handwerk:p, en de wifi is omdat het in je databundel anders wat prijzig kan worden, en bij onbeperkt internet zal wifi meestal toch sneller zijn.

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

Hippeditje

Hippeditje

• Lid sinds 16 mei 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2012
  • 23:26

Bedankt voor je antwoord. En voor het installeren en bijwerken van apps en andere data-verbruikers gebruik ik alleen wifi.

minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 23 juli 2012
  • 23:43

Het wordt sterk afgeraden in recovery van een stock ICS ROM een wipe te doen.. Zie XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1633943

willemhvh

willemhvh

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 75
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2012
  • 22:15

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1633943

ICS - probleem is onzin.

Ik dacht dat ik probleem met screenshots had.

Tot Melvin mijn deze link naar mijn toe stuurde. je heb geen app nodig om screenshots te maken met samsung note.

lees dit maar alles werk gewoon super. !

ook na de
wipe data/factory reset.
en de factory reset

zie link screenshots werkt zo super goed.
http://www.allaboutgalaxynote.com/3-fast-ways-to-create-screenshot-in-galaxy-note-without-using-any-apps/

vertaald door Google.
Methode 1: gebruik S pen: Houd de S pen-knop en vervolgens tikt u op het scherm. Dit is uniek voor Galaxy noot. Andere twee methoden van toepassing op Galaxy S II en een paar andere Galaxy-modellen. Maar deze methode behoefte S pen, dus het is exclusief voor Galaxy Note. Het beste ding over deze methode is dat na de screenshot wordt gevangen, bent u gevraagd om dit screenshot te bewerken (zoals u S Pen nu vasthouden). Heel slim ontwerp!

Methode 2: Gebruiksvoorwaarden Startpagina-toets + uit-toets: ingedrukt te houden Home toets en de
Power / Lock-toets drukken. In de praktische werking, kunt u op en de eerste houdt u de Home-toets, druk dan snel op de Power-toets. Deze methode wordt vermeld in de handleiding van de Galaxy SII, maar niet in de handleiding Galaxy Note. Maar goed, het werkt. Eigenlijk werkt op de meeste Samsung Android-telefoons.

Gebruik je Palm om screenshot vast te leggen op Galaxy Opmerking
Methode 3: Gebruik je palm: het vegen van uw handpalm over het scherm om een screenshot te vangen. Dit wordt vermeld in de Galaxy Opmerking gebruikershandleiding en het klinkt vrij nieuw. In de praktische werking, moet je vegen langzaam. Soms kan de telefoon denkt dat je probeert om een locatie aan te raken.

Dus, probeer het nu op uw Galaxy Note.

Hippeditje

Hippeditje

• Lid sinds 16 mei 2012
  • Berichten 35
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2012
  • 13:15

Ik heb gisteren met de handleiding van Willemhvh en Melvintje een succesvolle factory reset gedaan, dus bedankt voor de duidelijke handleiding:thumbs: Natuurlijk vond ik het best spannend omdat het voor mij de eerste keer was om een android factory reset te doen, maar met de duidelijke uitleg kon ik eigenlijk geen verkeerde keuze maken :p

Bewerkt (24 april 2013 15:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren