Ik ben sinds kort in bezit van de Note. Dagelijks zit ik een behoorlijke periode in de trein. Nu zou ik graag films/ afleveringen series op mijn telefoon kijken zonder ze te streamen.
Als ik films download in welk bestandsvorm zou ik dat kunnen doen om ze daarna te plaatsen via mijn data kabeltje? Ik heb een moviemapje gevonden dus dan plaats ik ze daar in.
Of als iemand anders een snelle andere manier heeft hoor ik het graag hoor…
Bewerkt (24 april 2013 15:26)
Ik ben sinds kort in bezit van de Note. Dagelijks zit ik een behoorlijke periode in de trein. Nu zou ik graag films/ afleveringen series op mijn telefoon kijken zonder ze te streamen. Als ik films download in welk bestandsvorm zou ik dat kunnen doen om ze daarna te plaatsen via mijn data kabeltje? Ik heb een moviemapje gevonden dus dan plaats ik ze daar in. Of als iemand anders een snelle andere manier heeft hoor ik het graag hoor...
Ik ben sinds kort in bezit van de Note. Dagelijks zit ik een behoorlijke periode in de trein.
Nu zou ik graag films/ afleveringen series op mijn telefoon kijken zonder ze te streamen.
Als ik films download in welk bestandsvorm zou ik dat kunnen doen om ze daarna te plaatsen via mijn data kabeltje?
Ik heb een moviemapje gevonden dus dan plaats ik ze daar in.
Of als iemand anders een snelle andere manier heeft hoor ik het graag hoor…