Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

felinn

felinn

• Lid sinds 28 augustus 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 11:58

Hallo,

Ik heb reeds heel veel gegoogeld, maar ik vind geen oplossing in mensentaal… In het begin speelde de Note alle muziek die op mijn SD kaart staan vlotjes af, maar plots gaf hij de melding dat hij het muziektype niet ondersteunde, en kreeg ik er geen geluid meer uit. Toen ik wat verder keek, bleek er plots van alle muziek een kopie in het mp3 programma te staan, en speelde hij wel de 2e versie van een bepaald liedje. De eerste versie echter niet. Het was ook niet zo met alle cd's, sommige speelde hij wel normaal, andere dan weer helemaal niet (daar stond de muziek dan ook niet dubbel). Ondertussen heb ik al tot 4x dezelfde muziek in een bepaalde map gehad, zonder dat hij ook maar iets afspeelt. Het fluctueert nogal allemaal.
Ik heb al heel veel geprobeerd, maar niks leidt tot een oplossing. Ik heb ook al verschillende sd kaarten geprobeerd, daaraan ligt het niet.
Ik heb geen kabeltje om de Note met de computer te verbinden, dus ik zet alles via een kaartlezer op het sd kaartje. Om die reden heb ik ook geen muziek op de Note zelf staan. Maar in het begin werkte dat dus prima…

Ik hoop dat iemand van jullie hetzelfde probleem heeft en weet hoe dit op te lossen. Het is zeer frustrerend om na al die uren zoekwerk nog steeds geen muziek te kunnen luisteren op mijn Note zonder dat ik moet zoeken naar iets waar hij vandaag zin in heeft om af te spelen… En dat ik alles dubbel zie staan.

Bedankt.

Bewerkt (24 april 2013 15:29)
caravia_asterix

caravia_asterix

• Lid sinds 19 april 2012
  • Berichten 92
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 13:42

Gelijk aardig probleem gehad, nog geen oplossing gevonden

RTriple

RTriple

• Lid sinds 19 juni 2012
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 14:47

Ik heb zelf het probleem niet, maar dat komt misschien, omdat ik via de bijgeleverde ‘Kies’ en het bijgeleverde kabeltje gesynchroniseerd heb.
Daardoor zijn muziekbestanden van de PC met de plaatjes op de ‘Note’ gekomen, waardoor ik het met de MP3-speler kan ‘draaien’.
Ik zou toch kijken voor zo'n simpel kabeltje.
Groet,
Ruud

Theo_Mars

Theo_Mars

• Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 22:14

De gedownloade Android 4.0 versie voor de Galaxy Note lijkt er voor te zorgen, dat bestaande MP3-versies ongevraagd worden gedupliceerd (en zelfs frekwent in véélvoud!!) in een vorm, die de melding bij afspelen oplevert “MP3-speler ondersteunt dit type audiobestand helaas niet”. De oorspronkelijke versie is niet apart zichtbaar, dus dien je alle versies na te lopen, tot je de goeie versie kunt afspelen.
Verder wordt een ‘verstoord’ plaatje zichtbaar ipv het ingevoerde beeld. Héél vervelend allemaal: wie weet de oplossing(en) daarvoor??
Theo Mars

Bewerkt (24 april 2013 15:53)
HBP

HBP

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 22 november 2012
  • 04:19

Ik heb dit probleem ook gehad, maar dan ook met foto's en video's. De oplossing om van al deze dubbele mp3-, foto- en videobestanden af te komen was in mijn geval vrij simpel: het wissen van USB geheugen, ( let wel op dat je evt.bestanden in het USB geheugen ook wist) het probleem was meteen opgelost. Het probleem is wel een keer teruggekomen, de oorzaak is mij niet bekend, heb toen weer hetzelfde gedaan en de dubbele bestanden waren weer verdwenen.

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

Dus!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren