Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Fendo

Fendo

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 20 september 2012
  • 20:48

bassie1995;341201
Oplossing hiervoor is er niet echt. Android laadt automatisch veelgebruikte processen in je RAM-geheugen, om zo te zorgen dat ze sneller opstarten als je ze gaat gebruiken.

Op mijn SGS gebruikte ik ook een task killer, maar op mijn SGS III probeer ik het niet te doen, en heb er totaal geen vertraging door ervaren. Probeer het gewoon eens zonder te doen, niet op letten.

Mocht het wel een probleem worden, kun je met de task killer die bij de Samsung-ROMs ingebouwd zit gebruiken.
Het probleem is dat sommige toepassing en ook spellen die veel geheugen gebruiken vastlopen (oa het spel Tintin en Draw Something).
Als ik eerst met taskkiller alles sluit gaat het beter, ong 20 minuten. Dan loopt het weer vast. Dus ik denk dat er dan weer zoveel apps actief staan dat ik geheugen tekort kom.
Ook andere apps doen het vaak veel trager dan direct nadat ik via Taskkiller alles gesloten heb.
Op mijn SGS 1 heb ik dit nooit gehad. Daar stonden volgens Taskkiller maar 3 apps actief als ik keek. Taskkiller, Juicedefender en 3G watchdog.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)

Pocophone F1
Bootloader unlocked.
Niet geroot.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2421
  • Reputatie 20
  • 20 september 2012
  • 21:32

Je hebt automatische taskkillers. Je kunt de programma's bevriezen of gewoon compleet van je gsm verwijderen.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 20 september 2012
  • 22:24

Die apps die op de achtergrond draaien worden door Android uit het geheugen gegooid als de voorgrond app dat geheugen nodig heeft. Als het langer duurt als die achtergrond apps “dood” zijn, dan heb je te maken met een memory-leak in dat spel . Programmeerfoutje, kan gebeuren. De vraag is waarom het langer duurt - misschien heb je te maken met een hardware fout. Wat je kan doen is alogcat eens draaien na de crash van het spel om te zien of er nog iets in de logs staat dat een aanwijzing zou kunnen zijn.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.