Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Thomson

Thomson

• Lid sinds 18 oktober 2012
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 19:42

Goedeavond allen,

Ik beschik al een hele tijd over een Galaxy note (Januari), nooit was er een probleem, 2.3.6 werktte perfect.\
Een aantal maanden terug heb ik een update gedaan naar 4.0.3. Er ontstonden rare batterydrains met swype en het samsung toetsenbord(Die kwamen niet heel vaak om de hoek kijken dus daar kon ik nog mee leven).

Nu vertoont m'n mobiel rare acties bij het indrukken v/d powerbutton. Als je hem indrukt krijg je meteen het popup menu'tje van uitschakelen, opnieuwopstarten en meer opties, terwijl het pas na een aantal seconden indrukken zou moeten komen. Als het menu'tje komt kan ik niks meer doen, bij alles wat ik doe zal de mobiel opnieuw opstarten, ook als ik terugdruk of iets.

Op het moment doet de knop helemaal niks meer, maar het veranderd met de tijd.

Nu gebruik ik een app om mn screen te locken en m'n home-knop om het scherm weer aan te krijgen. Het werkt, maar het is evengoed nog hindelijk omdat ik mijn mobiel op geen enkele manier uit kan krijgen, op de batterij leeg laten lopen na.

Ik heb heel google afgezocht voor het probleem, en voor de galaxy note kan ik werkelijk niks vinden wat dit betreft. Er zijn wel vergelijkbare problemen met de SGSII.

Ik heb een factory-reset geprobeerd, maar ook dat maakte geen enkel verschil.
Het toestel is niet geroot en ook nog nooit geweest (of uberhaupt een poging gedaan)

Samsung GT-N7000
Android 4.0.3
Kernal XXLPY

Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij dit probleem.

Mvg,
Thomas

Bewerkt (24 april 2013 15:43)
Verwijderd_Account_07112017

Verwijderd_Account_07112017

• Lid sinds 18 mei 2012
  • Berichten 213
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 22:23

Thomson;348878
Goedeavond allen,

Ik beschik al een hele tijd over een Galaxy note (Januari), nooit was er een probleem, 2.3.6 werktte perfect.\
Een aantal maanden terug heb ik een update gedaan naar 4.0.3. Er ontstonden rare batterydrains met swype en het samsung toetsenbord(Die kwamen niet heel vaak om de hoek kijken dus daar kon ik nog mee leven).

Nu vertoont m'n mobiel rare acties bij het indrukken v/d powerbutton. Als je hem indrukt krijg je meteen het popup menu'tje van uitschakelen, opnieuwopstarten en meer opties, terwijl het pas na een aantal seconden indrukken zou moeten komen. Als het menu'tje komt kan ik niks meer doen, bij alles wat ik doe zal de mobiel opnieuw opstarten, ook als ik terugdruk of iets.

Op het moment doet de knop helemaal niks meer, maar het veranderd met de tijd.

Nu gebruik ik een app om mn screen te locken en m'n home-knop om het scherm weer aan te krijgen. Het werkt, maar het is evengoed nog hindelijk omdat ik mijn mobiel op geen enkele manier uit kan krijgen, op de batterij leeg laten lopen na.

Ik heb heel google afgezocht voor het probleem, en voor de galaxy note kan ik werkelijk niks vinden wat dit betreft. Er zijn wel vergelijkbare problemen met de SGSII.

Ik heb een factory-reset geprobeerd, maar ook dat maakte geen enkel verschil.
Het toestel is niet geroot en ook nog nooit geweest (of uberhaupt een poging gedaan)

Samsung GT-N7000
Android 4.0.3
Kernal XXLPY

Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij dit probleem.

Mvg,
Thomas

Eventjes langs de verkoper gaan, je “warranty claimen”

Thomson

Thomson

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 19:03

Ik weet niet of het een hard- of software matige fout is, maar zou rooten kunnen helpen?

Terugbrengen kan wel, maar dan ben ik hem ook gelijk een aantal weken kwijt(en ik voel me moedeloos zonder mobiel).

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 19:29

Heb je al eens teruggeflashed naar 2.3.6 via Odin en dan een full-wipe? Als je dit probleem dan niet hebt ligt het of aan 4.0.3 of aan een app.

Thomson

Thomson

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 21:56

Bedankt voor je reactie! ik heb er al voor gekeken en wil het wel gaan proberen inderdaad.

Was er alleen niet iets fout met de note wat wipen betreft? of is dat alleen met de xxlpy kernel?

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 19 oktober 2012
  • 22:35

De eMMC-bug zit in ICS. Wipen in GB 2.3.6 is geen probleem. Als ik u was zou ik de duitse DBT 2.3.6 flashen. Na de flash de csc-code op DBT zetten. Je kan dan als u dat wilt naar 4.0.4. Deze loopt als een gesmeerde tierelier.

Thomson

Thomson

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2012
  • 19:07

Ik heb 2.3.6 geflashed.

Nogsteeds problemen met de power button, helaas.
Word terug naar de winkel dan maar!

Hartstikke bedankt voor jullie hulp!

wntr

wntr

• Lid sinds 25 juni 2012
  • Berichten 245
  • Reputatie 0
  • 22 oktober 2012
  • 20:47

Ik hoop dat ze je phone snel fixen zodat je niet weken zonder zit.

Bewerkt (24 april 2013 15:44)
Thomson

Thomson

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 23 oktober 2012
  • 13:30

Wel hartstikke bedankt voor de de tip van de duitste DBT firmware!
Hij werkt echt wonderbaarlijk goed!

Bewerkt (24 april 2013 15:44)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.