Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als eerste zorg je ervoor dat je via recoverymode een safe-kernel instaleert. Als deze is geinstaleerd ga je weer naar recoverymode en dan zal je zien dat je (in 99 van de 100 gevallen) cwm-recovery hebt. doe dan volgende: 1. Wipe factory data/reset 2. Wipe cache 3. Go into mounts and storage 4. Format /system 5. Format /data 6. Format /cache 7. Enter advanced 8. Wipe dalvik 9. Power off Opstarten in downloadmode en via pc-odin JB 4.1.2 xxlsz flashen.
Owwww, sorry, ik zie nu dat ik op het verkeerde forum zit. :shy: Het was bedoeld voor mijn Kruidvat tablet, vandaar mijn vraag.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
Hallo Allemaal, Ik ben ook in het bezit van een galaxy note. Momenteel zit ik op 4.0.3 Baseband : N7000XXLPT Kernel : 3.0.15 N7000XXLPY-CL474507 Buildnr IML74K XXLPY Ik ken het gebruik van Odin. Wat ben ik allemaal nodig en waar te downloaden om naar 4.1.2 te gaan Ik zit op het KPN netwerk ( XEN ). M.v.g. Jans
Lees het draadje "update naar jelly bean" eens goed door. Daar staat in wat je wilt weten.
wntr;387324
Als eerste zorg je ervoor dat je via recoverymode een safe-kernel instaleert. Als deze is geinstaleerd ga je weer naar recoverymode en dan zal je zien dat je (in 99 van de 100 gevallen) cwm-recovery hebt. doe dan volgende:
1. Wipe factory data/reset
2. Wipe cache
3. Go into mounts and storage
4. Format /system
5. Format /data
6. Format /cache
7. Enter advanced
8. Wipe dalvik
9. Power off
Opstarten in downloadmode en via pc-odin JB 4.1.2 xxlsz flashen.
De /emmc schijnt de partitie te zijn voor de internalstorage. Ik heb het nog nooit gedaan maar lees veel verschillende reacties op inet. De 1 zegt dat het geen kwaad kan terwijl de ander zegt dat je je note bricked. Hoe dan ook ik neem het risico niet.
wntr;388941Ik liever ook niet, vandaar mijn vraag.
De /emmc schijnt de partitie te zijn voor de internalstorage. Ik heb het nog nooit gedaan maar lees veel verschillende reacties op inet. De 1 zegt dat het geen kwaad kan terwijl de ander zegt dat je je note bricked. Hoe dan ook ik neem het risico niet.
En kun je ergens aangeven dat je een full wipe wilt doen ?
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.