Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Al contact opgenomen met de helpdesk van HN??
Ja dat heb ik, die laten je twee of drie keer de handelingen uitvoeren zoals ze ook uitvoerig beschreven staan op hun site, en daarna word je door verwezen naar een “telefoon winkel”
Instellingen> meer instellingen> mobiele netwerken> netwerkoperators> automatisch selecteren. Als het goed is moet je weer verbinding krijgen.
Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.
Hallo rvd1969, was het maar zo simpel
Maar dat heb ik echt al geprobeert, ik heb gewoon verbinding met het netwerk van mijn provider, echter ik krijg mijn mobiele data verbinding niet werkend.
instellingen / gegevensgebruik / mobiele gegevens aangevinken.
Hallo wntr, ook deze instelling staat goed
Er van uitgaande dat je een simlockvrij toestel hebt. Doe eens een simkaart van een familielid/vriend/kennis in je telefoon. Als dan wel alles goed werkt moet je een nieuwe simkaart aanvragen.
Dat is inderdaad een optie die ik nog niet heb kunnen uitproberen, ga ik zeker doen, houd je op de hoogte.
Hier KPN en geen problemen mee.q
Samsung Galaxy S7 Edge
Heden middag mijn Note geupgrade naar Android 4.1.2
Sindsdien krijg ik mijn mobiel internet niet meer geactiveerd op mijn Note
Mijn provider is Holland Nieuwe, na de update dien je altijd opnieuw je APN in te stellen bij deze provider.
Heb dit inmiddels een aantal keer gedaan gevolgd door een reboot, echter zonder resultaat.
Ik woon in de buurt van Belgie , dus heb handmatig een belgische provider gekozen, data roaming aangezet echter ook dan werkt het niet.
Lijkt dus niet een “provider” probleem te zijn.
Wie kan me adviseren