Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Krijg je je telefoon nog wel in downlode mode (vol- / home / power tegelijk indrukken en loslaten als je logo ziet)? Zo ja, download de firmware van sammobile en flashen via pc odin.
Okay, dankjewel zal het proberen
Dankjewel het is inderdaad gelukt met Odin. Maar de update valt me wel tegen nu trekt hij de accu nog sneller leeg, niet normaal!
Download Philz safe-kernel (PhilZ-cwm6-XXLSZ-OXA-4.63-signed.zip) en zet deze je op sd-kaart. Opstarten in recoverymode (vol+ / home / powerknop tegelijk indrukken en loslaten als je loo ziet). Kies optie install zip en selecteer de safe-kernel op je sd-kaart (met vol+ en vol- selecteer je en met powerknop bevestig je), rebooten. Weer in recoverymode opstarten. Je ziet nu dat je CWM-recovery hebt. Kies nu voor wipe cache en in advanced voor wipe dalvikcache. (in cwm werkt de touchscreenfuntie).
@wntr, de wipe Dalvik cache, wat lost dat nu precies op? Het installeren van deze upgrade voor supertje55 of het accu probleem?
Lg g3
Hij geeft voor mijn post al aan dat het instaleren met odin gelukt is en dat hij nu een batterydrain probleem heeft. Dus het wipen van de cache en dalvikcache is een reactie op zijn drain probleem.
Supertje55;388562
Tijdens de upgrade stopte hij bij installatie van 36%. Heb 5 uur gewacht en nog altijd niets. Daarna gaf hij het volgende aan op de Note “firmware upgrade encountered an issue” wat moet ik nu hier mee doet niets meer en kan er ook niets meer mee. Wie kan mij helpen?? Please??????¿¿¿¿¿¿ :cry:
Ik begrijp heel goed dat je als leek heel “angstig” bent, maar geloof me flashen met pc odin is echt heel simpel.
wntr;389021
Ik begrijp heel goed dat je als leek heel “angstig” bent, maar geloof me flashen met pc odin is echt heel simpel.
Tijdens de upgrade stopte hij bij installatie van 36%. Heb 5 uur gewacht en nog altijd niets. Daarna gaf hij het volgende aan op de Note “firmware upgrade encountered an issue” wat moet ik nu hier mee doet niets meer en kan er ook niets meer mee. Wie kan mij helpen?? Please??????¿¿¿¿¿¿ :cry: