Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
HBP;393927
voordat je aan zulke drastische maatregelen begint, zou ik eerst maar eens kijken of het niet aan de lader ligt. Ik heb hetzelfde gehad met een autolader, maar bij mijn andere (auto)laders geen probleem.
angelina35;393632
Nou nwe,baterij heb ik maar helpt niet mijn telefoon is,van vorig jaar mei.. Dus neem aan dat ik nog garantie heb. Heb ook een verzekering.
Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9
Nou heb sinds ik hier lig in het zhuis al,een nwe baterij en nwe lader.maar het helpt niks.
Hij is helemaal niet echt in orde,toetsen gaan ook moeilijk.. Moet hem dus steedsin de oplader houden wil hij het een beetje doen..argggg
angelina35;394355
Nou heb sinds ik hier lig in het zhuis al,een nwe baterij en nwe lader.maar het helpt niks.
Hij is helemaal niet echt in orde,toetsen gaan ook moeilijk.. Moet hem dus steedsin de oplader houden wil hij het een beetje doen..argggg
Hoeft allemaal niet zo moeilijk. Het probleem ligt aan een verbogen connector in de USB poort aan de onderzijde van het toestel. Als deze connector teveel naar beneden of naar boven gebogen is, maakt deze sluiting met het toestel. Kleine schroevendraaier nemen en het lipje van de connector weer “in het midden” buigen. Probleem opgelost enne….kost niets
voordat je aan zulke drastische maatregelen begint, zou ik eerst maar eens kijken of het niet aan de lader ligt. Ik heb hetzelfde gehad met een autolader, maar bij mijn andere (auto)laders geen probleem.
Dus!