Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Supertje55

Supertje55

• Lid sinds 28 februari 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2013
  • 00:55

Na de update van Next Launcher 3D van 01 Juni dus afgelopen zaterdag doet mijn NOTE niets meer hij start op en dan loopt hij direct vast. Kan dus helemaal niets meer! Als hij daarna weer opstart blijft hij hangen bij het SAMSUNG opstart logo. Dan moet ik eerst weer de accu voor een paar seconden eruit nemen als ik hem dan opstart start hij helemaal op en loopt weer vast, en dit al 2 dagen nu wel 40 x geprobeerd. WIE KAN MIJ HELPEN????? Heb wel al via Google Play op de computer Next Launcher 3D eraf gehaald. (en het was zo'n mooi programma!!)

Supertje55

Supertje55

• Lid sinds 28 februari 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2013
  • 16:59

Even een update, Ik heb fabrieksinstellingen gedaan deed het weer even perfect. Maar na een uurtje en overnieuw opstarten krijg ik nu afwisselend het icoontje van Android met eronder een blauw streepje en dan weer zwart scherm dit herhaalt zich ondertussen nu al zo'n 2 uur. Wie kan mij hiermee helpen wie verlost mij uit mijn leiden want ik kan echt niet zonder mijn NOTE….

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.