Als ik de prullenbak van mijn Samsung Galaxy Note leegmaak komen die verwijderde mails gewoon weer terug en zijn dus niet verwijderd van de server. Als ik op mijn Ipad de prullenbak leegmaak verdwijnen ze uit de prullenbak van de Samsung en zijn dan wel definitief van de server verwijderd. Weet iemand een oplossing zodat ik ook op de Samsung verwijderde mails definitief van de server kan verwijderen?
Als ik de prullenbak van mijn Samsung Galaxy Note leegmaak komen die verwijderde mails gewoon weer terug en zijn dus niet verwijderd van de server. Als ik op mijn Ipad de prullenbak leegmaak verdwijnen ze uit de prullenbak van de Samsung en zijn dan wel definitief van de server verwijderd. Weet iemand een oplossing zodat ik ook op de Samsung verwijderde mails definitief van de server kan verwijderen?
Als ik de prullenbak van mijn Samsung Galaxy Note leegmaak komen die verwijderde mails gewoon weer terug en zijn dus niet verwijderd van de server.
Als ik op mijn Ipad de prullenbak leegmaak verdwijnen ze uit de prullenbak van de Samsung en zijn dan wel definitief van de server verwijderd.
Weet iemand een oplossing zodat ik ook op de Samsung verwijderde mails definitief van de server kan verwijderen?